PracaGrupypl.praca.dyskusje › URLOP po delegacji

  • 1. Data: 2003-02-26 00:11:51
    Temat: URLOP po delegacji
    Od: "John B" <s...@N...gazeta.pl>

    Witam wszystkich
    Mam pytanie odnosnie urlopu. Jestem obecnie na delegacji za granica i czy
    jest cos w przepisach, ze firma jest zobowiazana dac mi po powrocie ( 6
    miesiecy trwa ta moja delegacja ), jakis dodatkowy urlop, albo inne profity,
    albo chociaz czy ma prawo nie wydac mi paru dni urlopu, ktory przysluguje mi
    normalnie, bo chca mnie zatrzymac jeszcze w pracy, gdyz jest pilna robota
    ..
    Prosze o jakies konkretne informacje, najlepiej poparte linkami do
    odpowidnich przepisow prawnych.
    Dzieki
    pozdrawiam
    John

  • 2. Data: 2003-02-27 18:46:48
    Temat: Re: URLOP po delegacji
    Od: s...@p...onet.pl

    > Witam
    Z powyższym problemem spotkałem się kiedyś i wiem że przed 1990 były takie
    przepisy ale teraz one nie obowiązują, a nowych nie spotkałem.Proponuję wejść
    na stronę internetową www.mpips.gov.pl i tam znajdziesz stroę " napisz list do
    ministra " i przedstaw sprawę. Oni tzn.pracownicy ministerstwa b. szybko odp. i
    bardzo kompetentnie. Pozdrawiam.