PracaGrupypl.praca.dyskusje › pakiet I praca dla absolwentów

  • 1. Data: 2003-02-25 21:11:04
    Temat: pakiet I praca dla absolwentów
    Od: "Tom" <p...@w...pl>

    Witam!
    Czy ktoś z grupowiczów posiada informacje czy skierowany absolwent
    (biorący udział w rządowym pakiecie dla absolwentów "I praca")
    na staż pracy do jakiejś firmy musi sie "meldować" w Urzędzie Pracy
    podczas wykonywania tego stażu tak jakby był bezrobotnym.
    Proszę o info głównie absolwentów - stażystów...

    --
    Pozdrawiam Tom
    p...@w...pl

  • 2. Data: 2003-02-25 22:19:43
    Temat: Odp: pakiet I praca dla absolwentów
    Od: "Anka" <k...@w...pl>

    Użytkownik Tom <p...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b3gm9m$ror$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
    > podczas wykonywania tego stażu tak jakby był bezrobotnym.
    > Proszę o info głównie absolwentów - stażystów...

    Witam:)
    Ja kiedyś byłam pół roku na stażu i nie musiałam chodzić żeby sie "meldować"
    na Bezrobociu.

  • 3. Data: 2003-02-26 13:58:53
    Od: "Rider" <r...@b...pl>

    Nie trzeba