PracaGrupypl.praca.dyskusje › Proszę o radę - Nie wiem gdzie spytać.

  • 1. Data: 2003-02-24 09:47:46
    Temat: Proszę o radę - Nie wiem gdzie spytać.
    Od: "buenasnoches" <b...@p...fm>

    Dlaczego wysłyłane przeze mnie posty na grupę pl.praca.oferowana się na tej
    grupie pojawiają? Kiedy wysyłam na inne grupy np. ogłoszeniowe posty
    pojawiają się tam bez zwłoki...
    Ktoś może zna odpowiedź - proszę o oświecenie.

    buenas noches

  • 2. Data: 2003-02-24 12:30:46
    Temat: Re: Proszę o radę - Nie wiem gdzie spytać.
    Od: "Vei" <a...@g...pl>

> [...]
    > pojawiają się tam bez zwłoki...
    > Ktoś może zna odpowiedź - proszę o oświecenie.

    To grupa moderowana, wiec zanim moderator przejrzy twoj post - musi minac
    troche czasu
    A jesli sie nie pojawiaja - powinienes dosatc zwrotny e-mail z info jakich
    warunkow twoj post nie spelnil.