PracaGrupypl.praca.dyskusjeProsze o pomoc › Prosze o pomoc
  • Data: 2006-02-09 12:45:29
    Temat: Prosze o pomoc
    Od: "Agnieszka" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam nastepujacy problem
    W miejscu mojej pracy znajduje sie ogolnodostepny telefon, mozemy korzystac
    z niego, dzwonic do domu, zalatwiac jakies wazne sprawy, oczywiscie nie sa
    to rozmowy po pol godziny, jakies czeste czy nagminne.
    Ostatnio jednak, prezes nie informujac nikogo, wzial bilingi rozmow i zaczal
    wydzwaniac po naszych numerach i sprawdzac do kogo dzwonimy.
    Czuje ze jest to ingerencja w moja prywatnosc ( tym bardziej ze nikt nie
    poinformowal nas ze rozmowy sa zabronione) i czuje sie tym upokorzona, czemu
    moja rodzina czy tez jakis znajomy ma sie tlumaczyc w jakiej sprawie do
    niego dzwonilam.
    Prosze o pomoc czy taka osoba ma prawo do takich dzialan.
    Pozdrawiam

    Agnieszka

    Co tez w takiej sytacji moge zrobic??????