PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV do oceny

  • 1. Data: 2004-03-09 09:13:10
    Temat: CV do oceny
    Od: "Waldemar Bera" <w...@m...icpnet.pl>

    pod adresem http://www.icpnet.pl/~w_bera/cv.doc umieściłem swoje CV i proszę
    o uwagi
    do zeszłego roku działało, a od czasu gdy się przeniosłem z Torunia do
    Poznania nic...
    a chciałbym zmienić pracę
    oczywiście piszę pod każdą firmę, ale to jest podstawa z której korzystam
    Waldek

  • 2. Data: 2004-03-09 13:53:35
    Temat: Re: CV do oceny
    Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl>

> [...]
    > a chciałbym zmienić pracę
    > oczywiście piszę pod każdą firmę, ale to jest podstawa z której korzystam

    Poszło na priv.

    --
    pozdrawia KingAM

    "Zapierdzielasz na wysokich obrotach żeby na butelczynę chleba zarobić,
    to potem się tak dzieje" [Gajowy Marucha]

  • 3. Data: 2004-03-10 08:17:39
    Od: "elektromeks" <e...@i...pl>

    Jak dla mnie Cv może być. Jeden szczegół, który odrazu wpada w oko;
    Przekaz elektroniczny już nie istnieje oddzielnie teraz jest on zintegrowany
    z Płatnikiem.

  • 4. Data: 2004-03-10 19:07:59
    Od: j...@o...pl

> [...]
    > Waldek
    >
    > Ogólnie masz dobrze napisane cv. Możesz je odrobinę zmienić np. imię i
    nazwisko wytłuścić i powiększyć aby rzucało się w oczy.A co do wykształcenia
    to jest zbyt dużo niepotrzebnych danych. Żadnego pracodawcę nie obchodzi o
    czym pisałeś prace na zakończenie nauki chyba, że starasz się o taką, gdzie
    będzie to dodatkowym atutem...normalnie to powinieneś podać uczelnię i
    wydział...to wystarczy. Reszta jest ok.