PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prosba o pomoc - delegacja, dyzur powrot w niedziele

  • 1. Data: 2003-03-17 15:47:30
    Temat: Prosba o pomoc - delegacja, dyzur powrot w niedziele
    Od: "MS" <m...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    Czy ktos moze mi powiedziec jak wyliczyc czas pracy w nastepujacym przypadku.
    Delegacja wyglada tak:
    1 Wyjazd z domu w poniedzialek o 8:00, Przyjazd na miejsce o 12:00
    2 Praca do 19, dyżur do rana.
    3 Tak codziennie az do piatku.
    4 W piatek praca do 19:00. Dyzur do niedzieli 10:00
    5 Powrot do domu w niedziele o 14:00
    Pozdrawiam
    M.

  • 2. Data: 2003-03-21 13:11:23
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > 2 Praca do 19, dyżur do rana.
    > 3 Tak codziennie az do piatku.
    > 4 W piatek praca do 19:00. Dyzur do niedzieli 10:00

    Witam
    Czas dojazdu do pracy i z pracy nie wlicza się do czasu pracy. Sprawę dyżurów
    reguluje art 144 kp.
    Art. 144. § 1. Czasu dyżuru pełnionego przez pracownika poza normalnymi
    godzinami pracy w zakładzie lub innym miejscu wyznaczonym przez pracodawcę nie
    wlicza się do czasu pracy, jeżeli podczas dyżuru pracownik nie wykonywał pracy.
    § 2. Za czas dyżuru przysługuje czas wolny od pracy w wymiarze odpowiadającym
    długości dyżuru, a w razie braku możliwości udzielenia czasu wolnego -
    wynagrodzenie wynikające z osobistego zaszeregowania pracownika, określonego
    stawką godzinową lub miesięczną, a jeżeli taki składnik wynagrodzenia nie
    został wyodrębniony przy określaniu warunków wynagradzania - 60 proc.
    wynagrodzenia. Nie dotyczy to dyżurów pełnionych przez pracownika w domu.

    Przypuszczam,że należy Ci się jeszcze wynagrodzenie za nadgodziny ale to musisz
    sam policzyć. Pozdrawiam.