PracaGrupypl.praca.dyskusje › GPTR

  • 1. Data: 2005-04-04 11:09:19
    Temat: GPTR
    Od: "Jacek" <j...@N...gazeta.pl>

    Witam.
    Mama pytanie do tych któży się już rejstrowali w firmach typu GPTR czy musze
    podawać swój prawdziwy adres? I czy nie będą wysyłać mi do domu ton jakich
    głupich reklam.

  • 2. Data: 2005-04-04 11:54:43
    Temat: Re: GPTR
    Od: "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    musze
    > podawać swój prawdziwy adres? I czy nie będą wysyłać mi do domu ton jakich

    A co to jest GPTR?

  • 3. Data: 2005-04-04 12:04:36
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Jacek napisał(a):
> [...]
    > podawać swój prawdziwy adres? I czy nie będą wysyłać mi do domu ton jakich

    Ale to jest grupa pl.praca.dyskusje, a nie
    pl.wyimaginowany-zarobek-dla-frajerow.dyskusje

    PS
    "Którzy" pisze się przez "rz".

  • 4. Data: 2005-04-04 12:38:40
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Jacek" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > musze

    > A co to jest GPTR?

    Po wpisaniu w googla na pierwszej stronie wyskakuje: get paid to read email.
    Czesc takich firm jest znana z nie wyplacania naleznosci, placace placa
    grosze. Ulamki centa za odebranego maila z reklama, z ktorym jeszcze czasem
    trzeba cos zrobic, np. kliknac w linka. Dziwne, ze ludzie z dostepem do
    Sieci, a wiec nie najbiedniejsi, sa w ogole sklonni gonic za takimi sumami
    inwestujac w to sporo wysilku.

    I.

  • 5. Data: 2005-04-04 14:12:51
    Od: "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Sieci, a wiec nie najbiedniejsi, sa w ogole sklonni gonic za takimi sumami

    Dzięki za oświecenie i pomoc. Mnie dziwi, że ktoś tak poważnie myśli o
    takiej pracy, że aż pragnie podawać swoje dane osobowe.
    No ale de gustibus...

    pozdrawiam
    M.

  • 6. Data: 2005-04-05 14:10:23
    Od: "Maciek" <m...@g...pl>

    Witam,

    aby rozwiac wszelkie watpliwosc odnosnie, tego, czy czytanie maili ma jakiś
    sens, polecam lekture artykulu pt. "Gdzie Nie Ma Pieniedzy"
    http://tinyurl.com/5ry68

    A jak już ktoś dojrzeje do prawdziwego zarabiania kasy polecam przeczytać
    parę słów o tym, "Gdzie Są Pieniądze" - http://tinyurl.com/3s9qd

    --
    Pozdrawiam i czekam na komentarze,
    Maciek

    :::: Polecam ::::
    http://www.aidemart.com/E-biznesPortal - Praktyczne Rady Dla Biznesmenów,
    Którzy Chcą Robić Pieniądze W Internecie