PracaGrupypl.praca.dyskusjeProgramista w UK, certyfikaty jakie? › Programista w UK, certyfikaty jakie?
    From: "MarlonB" <z...@w...kon>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Programista w UK, certyfikaty jakie?
    Date: Mon, 27 Nov 2006 11:45:57 +0100

    Witam,

    Pracuje juz 3 rok w pewnej firmie, jako programista oraz studiuje na 4
    roku informatyke na Politechnice Poznańskiej. Za półtora roku będę
    "magazynierem" :)
    Tak myślę sobie dość poważnie nad wyjazdem do UK i jako, że mam jeszcze
    troche czasu zanim skończę studia, zastanawiam się jak powinienem sobie
    zaplanować edukację. Chodzi o ogólne certyfikaty np: z Javy lub C#.

    Czy ktoś wie, jak bardzo są one cenione na Wyspach? Jakie atuty są
    najbardziej pożądane przez tamtejszych pracodawców? Ewentualnie, gdzie się
    tego dowiedzieć? Chodzi mi raczej o opinie osób, które mają z tym jakieś
    doświadczenie, bo teoria a praktyka nie zawsze się pokrywają.

    Ogólnie, to: Język znam, doświadczenie z Javą i C/C++ mam, studia mam (na
    razie tylko inż.) co jeszcze do szczęscią mi jest potrzebne :), aby moja
    wartość na rynku wzrosła?

    Oczywiście abstrahuje od takiej kwestii, że nie ważne ile bym miał papierów,
    to jeszcze muszę być dobry :) Tą sprawę pomijam, załóżmy skromnie, że jestem
    dobry :)

    Pozdrawiam.

    M.