PracaGrupypl.praca.dyskusje › Programista w Poznaniu...

  • 1. Data: 2008-01-10 15:30:08
    Temat: Programista w Poznaniu...
    Od: josif <m...@w...pl>

    Witajcie.

    Chciałem się was zapytać, jak wygląda teraz rynek pracy dla
    programistów w Poznaniu? Na jakie zarobki można liczyć (głównie .NET
    mnie interesuje). I czy jest problem ze znalezieniem pracy? Pytam w
    kontekście przenosin z Wrocławia. Powody przenosin są poza zawodowe,
    aczkolwiek to czynnik, który może mocno wpłynąć na decyzję o
    transferze...

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-01-10 18:11:59
    Temat: Re: Programista w Poznaniu...
    Od: "sop3k" <s...@o...pl>

> [...]
    > kontekście przenosin z Wrocławia. Powody przenosin są poza zawodowe,
    > aczkolwiek to czynnik, który może mocno wpłynąć na decyzję o

    Ja jestem studentem 3 roku na PP i pracuje jako programista, pensja 3000
    brutto, pracuje 17 godzin tygodniowo, bo reszte zabiera szkoła.

    Ofert jest sporo i jest w czym wybierac.

  • 3. Data: 2008-01-11 09:51:28
    Od: Andrzej <k...@m...pl>

    sop3k pisze:

    > Ja jestem studentem 3 roku na PP i pracuje jako programista, pensja 3000
    > brutto, pracuje 17 godzin tygodniowo, bo reszte zabiera szkoła.
    >
    > Ofert jest sporo i jest w czym wybierac.

    Możesz kolego się podzielić informacją, jaka to firma? Jakie są Twoje
    zajęcia? Od rozmowy z klientem na kodowaniu skończywszy, czy to tylko
    kodowanie? Zwracają uwagę na certyfikaty?

    pozdrawiam,