PracaGrupypl.praca.dyskusjeProgramista - ScrumMaster, Project Leader › Programista - ScrumMaster, Project Leader
    From: flo <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Programista - ScrumMaster, Project Leader
    Date: Sun, 06 Aug 2006 13:12:10 +0200

    Hej!!
    Jakis czas temu zaproponowano mi pozycje Scrum Mastera (taki kierownik
    zespolu w metodologi Agile), na pewno ja przyjme. Nie mniej jednak
    zastanawiam sie czy taka pozycja dla programisty jest czyms dobrym czy
    nie. ScrumMaster zajmuje sie rozwiazywaniem problemow ale nie
    programuje, wiec nie zdobywa praktyki w "klepaniu kodu".
    Z drugiej strony - dobry programista powinien miec doswiadczenie nie
    tylko w programowaniu.
    Jak myslicie ?