PracaGrupypl.praca.szukana › Programista PHP, MySQL, PostgreSQL, HTML, CSS, JavaScript - Łódź(zdalnie/zlecenia)

  • 1. Data: 2004-05-26 09:31:05
    Temat: Programista PHP, MySQL, PostgreSQL, HTML, CSS, JavaScript - Łódź(zdalnie/zlecenia)
    Od: "machulm" <m...@p...onet.pl>

    Witam

    Szukam pracy jako programista/webmaster.
    Mam stałe łącze Internetowe, więc jestem zainteresowany również pracą zdalną.

    Posiadam dobrą znajomość: HTML, PHP ,MySQL, PostgreSQL CSS i JavaScript.

    Mam doświadczenie w tworzeniu dynamicznych, profesjonalnych stron WWW z
    panelem administracyjnym.

    Umiejętności:

    - Dobra znajomość komputera: obsługa i konserwacja, sieci komputerowe,
    - Administracja systemów: Microsoft Windows, Unix/Linux, Novell NetWare,
    - Dobra znajomość pakietu biurowego Microsoft Office,
    - Języki programowania: PHP, ASP, JavaScript, HTML, WML, C/C++, Visual Basic,
    - Bazy danych: MySQL, PostgreSQL, MS SQL, MS Access,
    - Obsługa programów graficznych: Corel Draw, Photoshop, Paintshop, 3D Studio
    Max,
    - Dobra znajomość języka angielskiego,

    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2004-06-10 11:42:39
    Temat: Re: Programista PHP, MySQL, PostgreSQL, HTML, CSS, JavaScript - ??????????????????????
    Od: phpsmart <p...@o...pl>

    Witam

    Zastanawiam sie czy jestes zainteresowany przepisaniem 2 skryptow php na
    Smarty
    Praca zdalna - mozliwosc stalej wspolpracy . Czas wykonania - max do 1
    Lipca . Blizsze info pod adresem p...@o...pl

    Pozdrawiam
    Rafal Regula