PracaGrupypl.praca.szukana › Programista PHP/ Java Swing, 2ME (J4ME)

  • 1. Data: 2010-12-05 19:53:05
    Temat: Programista PHP/ Java Swing, 2ME (J4ME)
    Od: lol <m...@g...com>

    * Szukam >>etatu<<, zdalnie, z możliwością spotkań.

    * Obecnie freelancer. Doświadczenie komercyjne około roku w php.

    * Jestem rzetelnym, zdolnym programistą, 28 lat, zamiłowanie do
    fotografii, angielski ponad przeciętną (4mc w UK).

    * Co mogę robić? -> Symfony, JSwing, PL/SQL, Ms Access, Oracle,
    UML, Zend framework, Smarty, JQuery.
    * Proszę o podanie wymagań, opisu pracy i oferty.

    Michał