PracaGrupypl.praca.szukana › Programista Java/J2EE - przyjmę zdalne zlecenia (Katowice)

  • 1. Data: 2008-06-04 21:29:37
    Temat: Programista Java/J2EE - przyjmę zdalne zlecenia (Katowice)
    Od: "j...@o...pl" <j...@g...pl>

    Jestem studentem V roku informatyki UŚ.

    Przyjmę zlecenia na projekty w Java / J2EE (MVC, Struts, Hibernate)

    Posiadam 2,5 roku doświadczenia w realizacji komercyjnych zleceń (również
    projekty zagraniczne - głównie w PHP5+symfony framework; jednak z uwagi na
    chęć rozszerzania kwalifikacji zrezygnowałem z tej technologii na rzecz
    J2EE)

    j...@g...pl
    tel. 501 830 820