PracaGrupypl.praca.szukana › Specjalista ds teletransmisji i teleinformatyki

  • 1. Data: 2008-06-04 20:29:45
    Temat: Specjalista ds teletransmisji i teleinformatyki
    Od: "zenmal" <z...@w...pl>

    Poszukuję pracy na umowę zlecenie lub umowę o dzieło.

    Z zawodu jestem informatykiem z 20 letnim stażem, aktualnie zajmuję się
    transmisją cyfrową SDH. Pracuję także dodatkowo przy instalacjach i
    uruchamianiu internetu bezprzewodowego, różnego rodzaju sieciach LAN, WAN,
    serwisie komputerów. Dobrze znam montaż, uruchamianie, testy, nadzory
    urządzeń SDH od 2Mb/s do DWDM, zagadnienia związane z transmisją
    światłowodową,(pomiary, spawy, projekty). Posiadam certyfikaty firm ALCATEL,
    SIEMENS, ASCOM. Uruchamiałem jako główny wykonawca sieć dostępową opartą na
    urządzeniach UMUX dla TP SA (58 central dostępowych), wykonywałem jako
    podwykonawca firmy ASCOM dla Autostrady Wielkopolskiej łączność na odcinku
    autostrady A2 Konin - Września. Pracę wykonuję szybko i solidnie, posiadam
    sprzęt i narzędzia (mierniki) do wykonania większości prac związanych z
    szeroko pojętą transmisją. Zainteresowany jestem pracą na terenie
    województwa wielkopolskiego, lecz przy większych inwestycjach (projektach)
    po ustaleniu warunków mogę pracować na terenie całego kraju.

    Dodatkowe umiejętności:

    Znajomość programów komputerowych: Pakiet MS Office 97,2000,XP,2003,2007

    Znajomość systemów operacyjnych DOS, WIN 9X/ME/2000/XP w stopniu bardzo
    dobrym.

    Bardzo dobra znajomość obsługi, montażu oraz serwisowania sprzętu
    komputerowego.

    Znajomość rynku komputerowego.

    Znajomość urządzeń sieciowych (Routery, Huby).

    Umiejętność korzystania z dobrodziejstwa Internetu.

    Szybkie diagnozowanie i rozwiązywanie problemów.

    Oczekuję propozycji współpracy

    Zenon Małolepszy

    z...@p...pl

    z...@n...pl