PracaGrupypl.praca.szukana › szukam pracodawcy

  • 1. Data: 2003-07-10 08:01:05
    Temat: szukam pracodawcy
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Śledzę losy tej grupy od kilku miesięcy i nie widzę tu nic oprócz nadziei.
    Może by zmienić nazwę np:" Moja i Twoja nadzieja" ,albo "Pchli targ". Co ty
    na to pracodawco?

  • 2. Data: 2003-07-10 14:40:51
    Temat: Re: szukam pracodawcy
    Od: "No name" <n...@w...pl>

    Jeśli potencjalny pracownik podaje mi adres strony, którą zrobił:
    http://strony.wp.pl/wp/kujawa/indepl.html i twierdzi, że zna flasha,
    photoshopa, html, mysql, php itd., to ja dziękuję za taką ofertę niedoszłemu
    pracownikowi.
    Tak wygląda większość ofert.

    Paweł

  • 3. Data: 2003-07-10 19:06:38
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "No name" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > http://strony.wp.pl/wp/kujawa/indepl.html i twierdzi, że zna flasha,
    > photoshopa, html, mysql, php itd., to ja dziękuję za taką ofertę

    Ale jak nazwa wskazuje jest to grupa dla ludzi szukającuch pracy, a nie dla
    samych flash'owców czy photoshop'owców. Chyba większość piszących ( jak
    mówisz) i większość czytających (jak myślę) pomyliło adres.
    Sławek

  • 4. Data: 2003-07-10 19:40:45
    Od: "Bimki" <b...@p...pl>

    > Tak wygląda większość ofert.

    i na tym traca normalni, uczciwi ludzie, ktorzy naprawde cos potrafia ...

  • 5. Data: 2003-07-10 20:24:09
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Bimki" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > i na tym traca normalni, uczciwi ludzie, ktorzy naprawde cos potrafia ...

    O ile ktoś poważny ( za wyjątkiem nielicznych rodzynków) to czyta...To
    raczej grupa dla łowców akwizytorów.

  • 6. Data: 2003-07-10 20:32:26
    Od: "Blue" <b...@e...pl>

    Przepraszam że się wtrącę, na pewno czyta, a skoro tak piszesz to znaczy że
    masz pracę, ale twoje uwagi nie wnoszą tu niczego dobrego
    Pozdrawiam Małgośka

  • 7. Data: 2003-07-10 20:35:15
    Od: "Bimki" <b...@p...pl>

    > O ile ktoś poważny ( za wyjątkiem nielicznych rodzynków) to czyta...To
    > raczej grupa dla łowców akwizytorów.

    jak widać nikt nie podejmuje tematu, więc .... szkoda gadac :( Ale taki
    jest nasz Naród, gdyby ktoś z nas zrobił jakąś literówkę, to na pewno
    znalazłoby się kilku, którzy by nam to wytkneli :)

    Gdzie teraz można ogłosić coś, co będzie miało szanse na dodarcie tam, gdzie
    "powinno" ?

    A może nie jest tak źle ? Może się mylimy ?

    Pytam więc otwarcie, czy ktoś dostał jakąś poważną ofertę, coś czego szukał
    ogłaszając się włąśnie na pl.praca.szukana ?

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2003-07-10 21:22:48
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Blue" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Przepraszam że się wtrącę, na pewno czyta, a skoro tak piszesz to znaczy
    że
    > masz pracę, ale twoje uwagi nie wnoszą tu niczego dobrego
    > Pozdrawiam Małgośka

    U tu się bardzo mylisz, nie mam pracy od roku i śledze co tu sie dzieje.
    Dziś doszedłem do wniosku, że trace czas...Ale ciesze się , że ktoś do mnie
    zagadał :). Może posiedze jeszcze...hmmm, ale zmienmy nazwe (bo od tego się
    zaczeło) "Moja i Twoja nadzieja".

  • 9. Data: 2003-07-10 21:33:45
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

> [...]
    szukał
    > ogłaszając się włąśnie na pl.praca.szukana ?

    ...Mi nawet kółka do narysowania nie zlecił (acad), nawet nie spytał o cene,
    a nie wiecie ile jest biór projektowych gdzie jeszcze "na kalce rysują". Oni
    po prostu tu nie zaglądają. Praca jest, dla : projektantów www, handel i
    różnych kombinatorów...Inne poszukiwania pracy uwieńczone sukcesem to
    przypadek, dlatego nadal uwazam, zeby zmienic nazwę grupy na "Moja i Twoja
    nadzieja" . Nie widze sprzeciwu...hehe
    Pozd

  • 10. Data: 2003-07-13 18:53:54
    Od: "Thomas Schwarz" <t...@s...de>

    Witam,
    przesledzilem caly ten watek i pare moich osobistych uwag:
    - pisanie tutaj nie jest bezsensowne. Naleze do tych ktorzy te ogloszenia
    czytaja. Prowadze firme software ktora od czasu do czasu zatrudnia ludzi do
    nowych projektow. Do tej pory za posrednictwem tego forum doszlo do
    wspolpracy z 8 ludzmi
    - Problemem jest rzeczywiscie znalezienie kogos, kto konkretnym kryteriom
    odpowiada, ogloszenia sa bardzo czesto malo precyzyjne i widac ze osoby
    ktore je daja nie zastanawiaja sie nad tym kto i jak je czyta. Maly
    przyklad: Jezeli w samym niusie stoi tylko tekst, ze ktos szuka pracy a
    pozostale informacje sa linkiem do innej strony, to dla mnie osobiscie jest
    to duze utrudnienie - zanim sie mniej wiecej dowiem, o co chodzi musze
    przejrzec pare stron, a to wyymaga czasu.
    - Z mojego punktu widzenia jako pracodawca pozytywnym jest sam fakt, ze
    osoby szukajace pracy oglaszaja sie tutaj - jest dla mnie wskazowka, ze
    oglaszajacy sie jest aktywny.
    - na zadna z ofert nie odpowiedzialem nigdy na forum, wszystkie odpowiedzi
    kierowalem zawsze indiwidualnie do konkretnych osob ktore sie tutaj
    oglosily, stad tez fakt, ze pod watkami jest malo odpowiedzi nie ma moim
    zdanie wiele wspolnego z tym, na ile z tych watkow poszly maile bezposrednio
    do nadawcow.

    pozdrawiam wszystkich tutaj sie oglaszajacych i zycze powodzenia

    Thomas Schwarz