PracaGrupypl.praca.dyskusje › Problem prosze o pomoc

  • 11. Data: 2002-07-06 15:22:08
    Temat: Re: Problem prosze o pomoc
    Od: "rr" <r...@p...pl>

    > Z tego co wiem nadal istnieje pojecie "wyksztalcenie wyzsze niepelne" i
    > odnosi sie ono do osob, ktore ukonczyly wyzsza uczelnie na zasadzie
    > pozaliczania wszystkich egzaminow, ale nie obronily pracy dyplomowej.

    Od afery z kwasniewskim wyzsze masz jak dostaniesz dyplom ukonczenia, bez
    dyplomu masz tylko srednie.
    Oczywiscie firma moze ci to uznac jako jakies niepelne - na twoja korzysc
    moga naciagnac kodeks pracy (np. dadza ci wiekszy urlop), ale wcale nie
    musza tego robic /i pewnie nie zrobia/
    --
    pozdro
    robert r