PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pro-Force Recruitment Kto ja zna?

  • 1. Data: 2009-03-29 07:54:11
    Temat: Pro-Force Recruitment Kto ja zna?
    Od: Marisa <m...@w...pl>

    Witam
    Mam pytanie dnosnie firmy wysylajacej do pracy przy zbiorach w Anglii.
    Prosba do osob, ktore moga cos na jej temat powiedziec. Wczesniej
    poczytalam na jej temat i same superlatywy. Pozostaje male ale i watpliwosci
    nie rozwial moj poprzedni post. Nie stac mnie na droga wycieczke
    krajoznawcza i wolalabym upewnic sie na wszystkie strony.

    Z gory dziekuje za wiadomosci
    Pozdrawiam
    Marisa

  • 2. Data: 2009-04-01 09:43:27
    Temat: Re: Pro-Force Recruitment Kto ja zna?
    Od: "A.G. Johnsen" <i...@C...com>

    Marisa pisze:
> [...]
    > nie rozwial moj poprzedni post. Nie stac mnie na droga wycieczke
    > krajoznawcza i wolalabym upewnic sie na wszystkie strony.

    Sprawdź, czy mają licencję GLA http://www.gla.gov.uk/ - to
    najważniejsze - inaczej nie mogą rekrutować do pracy w rolnictwie w UK.

    Pozdrawiam,
    Marzena

    --
    A.G. Johnsen, licencja agencji pośrednictwa pracy: 5139/1b
    ul. Celna 1, 70-644 Szczecin

  • 3. Data: 2009-04-20 15:03:24
    Od: "bogdan124" <bodziu-mus5@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Hej dowiedziałaś śie coś na temat Pro-Force

  • 4. Data: 2009-04-20 15:09:22
    Od: "bogdan124" <bodziu-mus5@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Hej dowiedziałaś śię cos natemat Pro-Force

  • 5. Data: 2009-09-17 15:09:02
    Od: "Robertos237" <Robertos237@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Banda oszustów!!Kłamią z wszystkim!!! Zarobisz tylko Jak bedziesz najlepszym
    pickerem!!! A i tak podniosą Ci norme!! i zadnych gwarancji ze bedziesz pracowac 8
    godz. dziennie!! Pro-Force okradnie cie z kazdej godziny , z nadgodzinami to sciema
    bo kombinuja tak ze ich wcale nie ma!! Paulinka -gł.Menager kłamie lepiej niż nasi
    parlamentarzysci!!! zreszta jest juz skonczona w Anglii ,Polsce i Łotwie!!! oszukała
    juz tyle ludzi ze teraz juz czekaja na nia z utesknieniem az wróci do Polski do
    Sochaczewa tam odbedzie sie jej huczne powitanie!! Nawet nie masz pojecia ilu ludzi
    przekrecila-zostawila na lodzie i na pastwe losu dla wlasnej,chorej satysfakcji--ona
    jest chora psychicznie-pomieszaly sie jej funkcje -teraz mysli ze jest BOGIEM ale to
    juz pomalu sie odwraca!!!

  • 6. Data: 2009-09-17 15:33:21
    Od: "Robertos237" <Robertos237@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Pro-Force to oszusci !!! nie dajcie sie omamic FAŁSZYWEJ Paulince !!Banda oszustów
    obiecuja gruszki na wierzbie!!! Jak chcesz przyjechac do Anglii lepiej miej ze soba
    wiecej pieniedzy -na powrót bo czsammi nie spodobasz sie tej wiedzmie i masz
    przerypane !!!! Jak nie bedzie miala OKRESU to może odwiezie Cie na najblizszy
    przystanek!! Razem z Andim -gay tworza zapore nie do pokonania.Matt własciciel
    albo o niczym nie wie albo rznie palanta!! ze nic nie wie!!! wydostanie od tych
    oszustów pieniedzy graniczy z CUDEM!!! Niby obowiazuje dwutygodniowe wypowiedzenie
    ale jeszcze nikomu NIKOMU NIKOMU NIKOMU naprawde nikomu nie wyplacili na czas gotówki
    sa tak złosliwi ze glowa mala!!! Zaloza ci konto w banku i oczywiscie za ostatni
    tydzien nie otrzymasz przelewu na konto bo wymysla dobry bajer typu -ze farma nie
    przyslala twoich godzin ,albo ze deszcz padal Matt ma grype,Andiego boli szpara w
    zebach!!! cos w tym stylu i przygotuja dla ciebie gotowke w kopercie oczywiscie jak
    juz wrociz do domu!!!! to samo stanie sie z twoim Hollyday-em!!!! Te falszywe mendy
    spoleczne po jakims czasie dziela sie tymi pieniedzmi!!!!! miedzy soba bez
    podatku!!!! A takich ludzi to jest bardzo wiele!!!!!oszukanych przez wŁasnie
    Pro-force!!!Zreszta sprawdz inne strony np. oszukani.pl

  • 7. Data: 2009-09-22 14:45:08
    Od: "darkiller" <darkiller@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Całkowita racja !! Oszusci ,Złodzieje i pedzie!!! Ja robilem na packhouse
    Mansfield-szkoda gadac!!!Byly nadgodziny ale je u******-do swojej kieszeni nam
    powiedzieli ,ze Mansfild przestał placic-gowno prawda!!! Ta ruda wredna suka Paulinka
    klamie najlepiej ze wszystkich -bladz -nic jej nie pasuje --brak chlopa !!!Ale kto
    takiego paszteta wydyma?Jakis p******* tlusty Angol?! oczywiscie jak mu
    zaplaci!!!Trzymajcie sie od Pro-force lepiej z daleka. FUCK OFF PAULA CIAO!