PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prawda czy fałsz?

  • 1. Data: 2004-05-18 09:15:23
    Temat: Prawda czy fałsz?
    Od: "Janusz" <j...@i...pl>

    Witam,

    dot: umowy na czas nieokreślony
    1.Czy to prawda, że w następstwie naszego wstąpienia do UE pracodawca może
    lub powinien zmienić umowę o pracę?
    2. Ponieważ mogę się spodziewać najgorszych rozwiązań ze strony pracodawcy,
    a) czy może zmienić umowę z nieokreślonym czasem pracy na czas określony?
    b) czy może zmniejszyć wynagrodzenie?
    c) czy może mnie przenieść na gorsze stanowisko z gorszymi warunkami płacy?
    Nie wyrażę zgodny na żadne z wyżej podanych warunków. Jak będzie wyglądało
    moje zwolnienie i jakie jeszcze dodatkowe reperkusje ten fakt może za sobą
    pociągnąć.

    za poradę,
    z góry dzięki,
    Janusz

  • 2. Data: 2004-05-18 12:09:21
    Temat: Re: Prawda czy fałsz?
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Tue, 18 May 2004 11:15:23 +0200, na pl.praca.dyskusje, Janusz napisał(a):

    > Witam,
    >
    > dot: umowy na czas nieokreœlony
    > 1.Czy to prawda, że w następstwie naszego wstšpienia do UE pracodawca może
    > lub powinien zmienić umowę o pracę?

    Powinien uzupełnić, ale z czasu nieokreślonego nie można zrobić określony
    natomiast zmniejszyć wynagrodzenie mógł i bez UE .Jeżeli odmówisz przyjęcia
    nowych warunków, umowa o pracę rozwiąże się z upływem okresu wypowiedzenia
    zmieniającego.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)