PracaGrupypl.praca.dyskusje › Biedronka c.d.

  • 1. Data: 2004-05-17 19:38:48
    Temat: Biedronka c.d.
    Od: b...@a...pl

    Czytałam w dzisiejszym NEWSWEEKu że sprawą Biedronki (tzn wykorzystywania
    pracownic) zajął się prokurator generalny.
    Jakoś nie wierzę że zostaną wyciągnięte konsekwencje. :(
    A wy?

    Baba Jaga

  • 2. Data: 2004-05-17 20:49:26
    Temat: Re: Biedronka c.d.
    Od: "Katarzyna Sokół" <Kasik.s@WYTNIJ___ TO_wp.pl>

    Użytkownik <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Czytałam w dzisiejszym NEWSWEEKu że sprawą Biedronki (tzn wykorzystywania
    > pracownic) zajął się prokurator generalny.

    Ciekawe czy ktoś pamięta jeszcze numer styczniowy newsweeka i ranking
    najlepszych pracodawców w 2003.
    Dla przypomnienia:
    http://newsweek.redakcja.pl/archiwum/artykul.asp?Art
    ykul=9217
    ostatnia kategoria - handel detaliczny miejsce 8.

    Trochę dziwne że "tak nagle" w przeciągu kilku miesięcy (czterech) Biedronka
    nabawiła się takiej antyreklamy. Nie to żebym ją chwaliła, jednak coś tu nie
    tak. Skoro "poważne czasopismo" najpierw uważa że jest to naj.....
    pracodawca a później piszę że powinien zająć się nią prokurator....

    To tylko takie moje gdybanie...

    pozdr.
    ---
    Kasik
    GG:243137

  • 3. Data: 2004-05-18 00:42:29
    Od: macth <m...@f...org.pl-USUN.TO>

    On Mon, 17 May 2004 22:49:26 +0200, Katarzyna Sokół wrote:

> [...]
    > tak. Skoro "poważne czasopismo" najpierw uważa że jest to naj.....
    > pracodawca a później piszę że powinien zająć się nią prokurator....

    ...cytat z podanej strony ,,(...)O miejscu zdecydowała liczba punktów
    przyznanych przez respondentów PBS. (...)'' więc to nie do końca jest
    tak, że ,,"tak nagle" (...) uważa że jest naj...''

    macth Register Linux User: 318934
    gg: 2017571 | jid: m...@j...org | gsm: 501035283 | www.macth.prv.pl

    --- odwiedź www.flug.org.pl ---

  • 4. Data: 2004-05-18 09:39:26
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    >Skoro "poważne czasopismo" najpierw uważa że jest

    sory ale z autopsji wiem iż to NIE JEST poważne czasopismo

    miałem przyjemność udzielić wywiadu dla tego pisma [tak jak jeszcze kilka
    osób]
    artykuł dotyczył pracy zdalnej - prze internet itp.

    i cóż czasopismo podało jako pracodawców sprawdzonych i polecanych do
    współpracy zdalnej ? ano grupę 4 agencji słynąca w sieci z naciągania
    pracowników zdalnych oraz nie płacących im należności.. co wiece szefowie
    tej "grupy" potrafili dzwonić po nocy do osób krytykujących ich praktyki i
    grozić różnymi sankcjami...

    zatem śmiem twierdzić iż w tej sprawie jest podobnie..

    Piotr Żebrowski

  • 5. Data: 2004-05-19 10:44:53
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Katarzyna Sokół" <Kasik.s@WYTNIJ___ TO_wp.pl> napisał w
    wiadomości news:c8b8bo$i0e$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > tak. Skoro "poważne czasopismo" najpierw uważa że jest to naj.....

    wlasnie, 'powazne' czasopismo... Ja do newsweeka nie mam za grosz
    zaufania... zwlaszcza jesli chodzi o rankingi...

    Kania

  • 6. Data: 2004-05-21 10:27:48
    Od: "Veetold" <v...@v...pl>

> [...]
    > tak. Skoro "poważne czasopismo" najpierw uważa że jest to naj.....
    > pracodawca a później piszę że powinien zająć się nią prokurator....

    Newsweek Newsweekiem, a zatrwazajace artykuly o Biedronce ukazuja sie w
    roznych czasopismach (GW, Polityka). Zarowno jako o pracodawcy jak i
    partnerze businessowym (o sposobie w jaki traktuje pomniejszych producentow,
    u ktorych sie zaopatruje)
    Cos musi byc nie tak z ta firma i nie wierze tu w spisek.