PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praktyki studenckie - od strony pracodawcy

  • 1. Data: 2004-06-14 17:05:17
    Temat: Praktyki studenckie - od strony pracodawcy
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    Witam,

    znajoma musi odbyć w te wakacje praktyki. Dowiedziała się za późno,
    żadną miarą nie ma na to czasu, ma zaplanowane inne rzeczy i nie może
    się z nich już wycofać. Praktyki mogłaby w takim wypadku 'odbyć' w mojej
    firmie, tylko jak to się załatwia od strony pracodawcy? Trzeba jakieś
    papiery z urzędu pracy? Czy z praktykantem trzeba zawierać jakąś umowę?
    O pracę, zlecenie? Jak to jest?
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2004-06-14 17:58:53
    Temat: Re: Praktyki studenckie - od strony pracodawcy
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości

    Ona potrzebuje praktyki, czy twoj pracodawca? Jezeli ona to chyba powinna
    wiedziec co chce i jak to miec?

    andrzej

  • 3. Data: 2004-06-14 18:34:38
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <cakosi$rjv$1@news.onet.pl> andrzej napisał(a):
    > Ona potrzebuje praktyki, czy twoj pracodawca? Jezeli ona to chyba powinna
    > wiedziec co chce i jak to miec?

    Czy Ty w ogóle przeczytałeś posta, na który odpowiadasz? To ja mam być
    pracodawcą i nie wiem, jak to od tej strony wygląda.
    --
    Samotnik

  • 4. Data: 2004-06-14 19:07:39
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

    > pracodawcą i nie wiem, jak to od tej strony wygląda.

    No wlasnie sie pytam: Kto kogo potrzebuje?
    Jak znajoma mi studentka chciala miec u mnie praktyki to przyszla z
    kompletetem dokumentów i wszystkimi wyjasnieniami. Podpisalem gdzie pokazala
    palcem i bylo OK.

    andrzej

  • 5. Data: 2004-06-14 19:33:29
    Od: "Łukasz W." <w...@i...pl>

> [...]
    > Jak znajoma mi studentka chciala miec u mnie praktyki to przyszla z
    > kompletetem dokumentów i wszystkimi wyjasnieniami. Podpisalem gdzie

    ja zrozumiałem ze Samotnik pyta o to jakich formalności powinien dopełnic by
    mogła je legalnie odbyć u niego w firmie i mięc ubezpiecznie i tego typu
    świadczenia, jakies umowy itp ...
    tak trudno sie wczytać w posta ??

    Łukasz W.

  • 6. Data: 2004-06-14 19:43:04
    Od: "Przemek Z" <z...@w...pl>

> [...]
    > firmie, tylko jak to się załatwia od strony pracodawcy? Trzeba jakieś
    > papiery z urzędu pracy? Czy z praktykantem trzeba zawierać jakąś umowę?

    Witam.

    Wszystko z pewnoscia uzaleznione jest od uczelni na ktorej Pana kolezanka
    sie uczy. W przypadku Politechniki Wrocławskiej jedyne co jest wymagane od
    pracodawcy to potwierdzenie, że osoba odbyla praktyki z pieczateczka
    firmowa. Sprawdzic uczelnia moze jednie wiarygodnosc odbycia praktyk
    dzwoniac do pracodawcy co chyba w tym przypadku nie bedzie zadnym
    problemem:)

    Ale jak mowia co kraj to obyczaj , wiec i na roznych uczelniach roznie moze
    byc.

    Pozdrawiam

    Przemek

  • 7. Data: 2004-06-14 19:59:41
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Łukasz W." <w...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    by
    > mogła je legalnie odbyć u niego w firmie i mięc ubezpiecznie i tego typu

    Jak widac trudno. Powinien wymagac wszystkich informacji od tej "panienki",
    ktora ma w tym interes.

    andrzej

  • 8. Data: 2004-06-14 20:00:12
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <caksth$72k$1@news.onet.pl> andrzej napisał(a):
> [...]
    > Jak znajoma mi studentka chciala miec u mnie praktyki to przyszla z
    > kompletetem dokumentów i wszystkimi wyjasnieniami. Podpisalem gdzie pokazala

    Nieważne, chyba i tak nie zrozumiesz o co chodzi.
    --
    Samotnik

  • 9. Data: 2004-06-14 20:02:37
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <cakv44$fre$1@walbrzych.wlb.vectranet.pl> Przemek Z napisał(a):
> [...]
    > problemem:)
    >
    > Ale jak mowia co kraj to obyczaj , wiec i na roznych uczelniach roznie moze

    Trafiłeś we właściwą uczelnię ;-) Dzięki za info - jednym słowem żadnych
    formalności co do jakichkolwiek urzędów nie trzeba dopełniać?
    --
    Samotnik

  • 10. Data: 2004-06-14 23:22:32
    Od: "Adamski" <a...@i...pl>

    > Trafiłeś we właściwą uczelnię ;-) Dzięki za info - jednym słowem żadnych
    > formalności co do jakichkolwiek urzędów nie trzeba dopełniać?

    Z tego co wiem to nie zależy od uczelni tzn. wszystkie państwowe uczelni
    załatwiają same formalności związane z ubezpieczeniem itp. więc Ty tylko
    podpisujesz umowę z uczelnią, którą Ci przynosi panienka oraz później karte
    stażu, że była i co robiła..... przynajmniej tak było ze mną jakieś 2 lata
    temu.

    Pozdry:
    A.D.