PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sklep online-szukam wykonawcy

  • 1. Data: 2004-06-14 15:19:20
    Temat: Sklep online-szukam wykonawcy
    Od: "Vanda" <v...@a...pl>

    Poniewaz na grupie pl.rec praca oferowana moderator nie puszcza polowy ogloszen
    (tylko nie wiem czemu) to mam nadzieje,ze sie nie pogniewacie jezeli moje
    ogloszenie umieszcze tutaj :

    Szukam osoby ktora stworzy sklep
    internetowy od podstaw i bedzie sprawowac nad
    nim kompletna opieke oraz ewentualnie tak zaprojektuje aby mogla nim zarzadzac
    osoba mieszkajaca we Francji(dwujezyczne lub trzyjezyczne napisy napisy)
    Szczegołowe oferty i propozycje prosze kierowac na maila.
    v...@a...pl
    Pozdrawiam
    Vanda