PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy moge?

  • 1. Data: 2004-06-14 15:53:52
    Temat: czy moge?
    Od: "Snejk" <p...@i...pl>

    Witam,
    Znajduje sie w takiej sytuacji:
    pracuje w firmie, ktora swiadczy uslugi innej firmie a podstawie umowy
    serwisowej.
    Umowa bedzie trwala jeszcze przez rok, ale dostalem propozycje przejscia do
    tej firmy na etat.
    I teraz moje pytanie: czy moge zmienic prace tzn czy nie podpadam pod jakies
    zakazy konkurencji itp.
    Oczywiscie po moim przejsciu umowa nie zostanie zerwana.

    Ew. jakie konsekwencje moga mnie spotkac gdy jednak zmienie prace.

    Snejk

  • 2. Data: 2004-06-14 16:45:04
    Temat: Re: czy moge?
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    generalnie, sprawa jest dość śliska.Z punktu widzenia firmy w której teraz
    pracujesz, straciła by ona swój zasób na rzecz firmy do której chcesz
    odejść. Inaczej mówiąc, firma w tym momencie by mogła stracić cały przychód
    który ma dzięki tobie (czy też osobie zatrudnionej na twoim stanowisku).
    Analogicznie odwrotna jest sytuacja w firmie do której chcesz przejść -
    firma zarobi a twoim przejściu, bo nie będzie musiała płacić za usługi firmy
    z której chcesz uciec.

    A z punktu widzenia prawnego, to wszystko wynika z umów które podpisywałeś.
    Wczytaj się w szczegóły i będziesz wiedział czy możesz przejść. Tutaj
    podałeś za mało danych.

    pozdrawiam
    gromax