PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pracownik e-mail - przemyslenia...

  • 1. Data: 2003-07-15 21:14:08
    Temat: Pracownik e-mail - przemyslenia...
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    Obserwując na tej grupie częstotliwość pojawiania się zapytan typu "czy
    to prawda", lub "ile można na tym zarobić" zastanawiam sie nad - ogólnie
    zwanym - zdrowiem psychicznym pytających... Swego czasu perfidnie
    (oczywiście w ramach testu) odpowiadałem na wszystkie takie oferty i
    NIGDY, ale to NIGDY nie dostałem żadnej konkretnej oferty. Ludzie,
    którzy się interesują taką "pracą" próbują pewnie usprawiedliwiać swoją
    głupotę i wysyłają zapytania na grupę. Krązące po sieci mity o czekach,
    wypłatach czy też innych gratyfikacjach są przecież totalną ściemą.
    Równie dobrze można pracować liczac muchy na oknie, czy też wąchając
    psie odbyty...
    Aby zapobiec tym ciągłym pytaniom proponuję stworzyć ujednolicony tekst
    odpowiedzi. Umieścić go na stronie i każdemu pytającemu wysyłać TYLKO
    RAZ linka. Przecież są wśród nas tacy, którym zależy aby czas połączenia
    z internetem był jak najkrótszy. Zaoszczedzi to czasu zainteresowanym,
    jak i innym użytkownikom sieci i newsów.

    Opracujmy ten tekst...

    Marek
    (wytnij NOSPAM z adresu)

  • 2. Data: 2003-07-15 23:24:18
    Temat: Re: Pracownik e-mail - przemyslenia...
    Od: "terrorysta" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek A. Czepil" <m...@m...to> napisał w
    wiadomości news:bf1qr3$7v6$1@news.onet.pl..
    .[CIACH]

    1/ Zdrowie psychiczne pytajacych- aby kogos zrozumiec postaw sie na jego
    miejscu. Czlowiek szuka roboty od miesiecy, nie ma co zrec o fajkach nie
    wspomne. I tu masz te historie z brzytwa i tonacym.

    2/ Pomysl ze znormalizowana odpowiedzia jest, wg. mnie, teoretycznie
    poprawny lecz praktycznie chybiony. Oto dlaczego:

    -tzw. wizytatorzy, czyli ludzie odwiedzajacy grupe raz na rok, nie czytaja a
    tylko zadaja pytanie
    - po programie 21, pozycji 69 itd. bedzisz mial coraz to nowe sciemy ergo
    komunikat bedzie musial byc stale przez KOGOS uaktualniany

    pozdrawiam sceptycznie i wybuchowo

    t.

  • 3. Data: 2003-07-16 10:22:58
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    Użytkownik zwany terrorysta, ukrywający się pod adresem:
    <t...@p...onet.pl> napisał:

    > 1/ Zdrowie psychiczne pytajacych- aby kogos zrozumiec postaw sie na
    > jego miejscu. Czlowiek szuka roboty od miesiecy, nie ma co zrec o
    > fajkach nie wspomne. I tu masz te historie z brzytwa i tonacym.

    Równie dobrze można reagować na ogłoszenia typu - "zatrudnie do zbioru
    gruszek na wierzbie", czy "dam prowizje za odnalezienie skarbu
    Templariuszy..."

> [...]
    > poprawny lecz praktycznie chybiony. Oto dlaczego:
    >
    > -tzw. wizytatorzy, czyli ludzie odwiedzajacy grupe raz na rok, nie

    No ale to właśnie - głównie - o nich chodzi. Zada pytanie i dostanie
    linka do odpowiedzi.

    > - po programie 21, pozycji 69 itd. bedzisz mial coraz to nowe sciemy
    > ergo komunikat bedzie musial byc stale przez KOGOS uaktualniany

    Szczerze mówiąc nie sądzę, aby wiele się w tej dziedzinie zmieniało.
    M.in. dlatego odpowiadałem na tego typu ogłoszenia, aby nabrać
    przekonania, że 99,99% tych ofert jest zbudowana na jednym szkielecie,
    tylko różnią się drobnymi szczegółami.

    Marek
    (wytnij NOSPAM z adresu)

  • 4. Data: 2003-07-16 15:41:07
    Od: Grendel <n...@b...spamerzy.to.idioci>

    On Wed, 16 Jul 2003 01:24:18 +0200, terrorysta wrote:

    > miejscu. Czlowiek szuka roboty od miesiecy, nie ma co zrec o fajkach nie
    > wspomne. I tu masz te historie z brzytwa i tonacym.

    nie ma na jedzenie, a ma na komputer z internetem ? Nie bądź śmieszny.

    --
    Grendel

    http://www.nospam-pl.net/spampal.php
    "... cos o wbijaniu na pal, or samfin' ? ;-)'

  • 5. Data: 2003-07-16 21:08:23
    Od: "terrorysta" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grendel" >
    > nie ma na jedzenie, a ma na komputer z internetem ? Nie bądź śmieszny.
    >
    > --
    > Grendel
    I co sprzeda kompa za 5 stow to pozyyyje!
    To Ty jestes smieszny. Ja znam ludzi, ktorzy prawie z dnia na dzien stali
    sie z norrmalnie zyjacych nedzarzami. Nie zycze nikomu by znalazl sie w
    takiej sytuacji.
    Ogolnie- najpierw mysl, potem pisz, nigdy odwrotnie.
    t.

  • 6. Data: 2003-07-16 21:14:00
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "terrorysta" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > takiej sytuacji.
    > Ogolnie- najpierw mysl, potem pisz, nigdy odwrotnie.

    Komp z siecia i tel komorkowy to niestety koniecznosc, ktorej mozna sie
    pozbyc na samym koncu...........

  • 7. Data: 2003-07-17 11:02:46
    Od: Grendel <n...@b...spamerzy.to.idioci>

    On Wed, 16 Jul 2003 23:08:23 +0200, terrorysta wrote:

    > 1/ Zdrowie psychiczne pytajacych- aby kogos zrozumiec postaw sie na jego
    > miejscu. Czlowiek szuka roboty od miesiecy, nie ma co zrec o fajkach nie
    > wspomne. I tu masz te historie z brzytwa i tonacym.

    sam sobie pomyśl zanim zaczniesz takie pierdoły pociskać.

  • 8. Data: 2003-07-17 18:40:48
    Od: "Tomasz T. Żuchniewicz" <t...@m...to>

    Użytkownik terrorysta napisał:

    > 1/ Zdrowie psychiczne pytajacych- aby kogos zrozumiec postaw sie na jego
    > miejscu. Czlowiek szuka roboty od miesiecy, nie ma co zrec o fajkach nie
    > wspomne. I tu masz te historie z brzytwa i tonacym.

    Brzytwa? Tonący? Sorki, ale jakos nie wyobrażam sobie sytuacji, że
    szukam pracy nie pracując... gdziekolwiek. No chyba, że czlowieka stać
    na szukanie pracy i siedzenie w domu. Bo niby na czym ma polegac
    szukanie pracy? Na siedzeniu w internecie? Czy może na bezsensownym
    wysyłaniu tysiąca odpowiedzi na wszystkie mozliwe oferty... I
    narzekaniu, że nikt nie odpowiada...

    Tomek
    GG: 1316898
    ICQ: 129555764

  • 9. Data: 2003-07-17 21:53:31
    Od: "Dieter" <t...@w...pl>

    Od razu widac, ze pracujesz.

    Mam nadzieje, ze wyleja cie z roboty madralo i zdechniesz z glodu

  • 10. Data: 2003-07-17 21:56:48
    Od: "terrorysta" <t...@p...onet.pl>

    synku, chyba ci nerwy puszczaja, moze Nerwosan?

    t.