PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nie ma płatnych maili

  • 1. Data: 2003-07-15 20:27:10
    Temat: Nie ma płatnych maili
    Od: "zip" <z...@p...onet.pl>

    Ludzie nie pytajcie sie czy mozna zarobic za odbieranie maili... BO NIE
    MOZNA.
    I przestancie sie pytac o ten program 21 itp...
    To nie dziala .
    EOT

  • 2. Data: 2003-07-15 21:00:55
    Temat: Re: Nie ma płatnych maili
    Od: Grendel <n...@b...spamerzy.to.idioci>

    On Tue, 15 Jul 2003 22:27:10 +0200, zip wrote:

    > Ludzie nie pytajcie sie czy mozna zarobic za odbieranie maili... BO NIE
    > MOZNA.
    > I przestancie sie pytac o ten program 21 itp...

    nie bój nic - zapytają znowu ;-) stawiam, że za jakieś 10-12 godzin, bo
    teraz już późno i dzieci poszły spać ;-).

    A tak btw: to od dłuższego czasu zauważam, że rośnie nam pokolenie, które
    powiedzenie 'co by tu zrobić, żeby się nie narobić, a zarobić' wniosło na
    zupełnie nowy poziom. Młody człowiek zamiast poszukać sobie jakiejś
    dorywczej roboty na wakacje (o zgrozo, mówię o przypadku, który z
    'dorobieniem' nie miałby najmniejszych problemów), ale lepiej jest
    'poodbierać maile' (bo i tak tatuś płaci za prąd, komputer, łącze itd.),
    sprzedać coś na allegro, albo ponamawiać kumpli, żeby kliknęli parę razy na
    bannerek reklamowy na jego stronie, na której nie ma praktycznie niczego
    innego poza bannerami.
    Kiedy ta młodzież dojdzie do wieku produkcyjnego, to doczekamy się kolejnej
    rewolucji, bo przecież oni nie przeżyją (albo i my ;-)) zetknięcia z szarą
    rzeczywistością ;->.

    --
    Grendel

    http://www.nospam-pl.net/spampal.php
    "... cos o wbijaniu na pal, or samfin' ? ;-)'

  • 3. Data: 2003-07-16 06:39:34
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Grendel napisał:

    > sprzedać coś na allegro

    Nie obrażaj człowieka ;) - się wyprzedaję i wcale nie uważam tego za
    pójście na łatwiznę - arkusz w excelu, liczenie, kontakty, segregator,
    skanowanie i obróbka zdjęć, decydowanie o cenie i formie, tworzenie
    opisów, latanie na pocztę - a wcale nie jestem hurtownikiem.

    Flyer

  • 4. Data: 2003-07-16 15:43:05
    Od: Grendel <n...@b...spamerzy.to.idioci>

    On Wed, 16 Jul 2003 08:39:34 +0200, Flyer wrote:

    > Nie obrażaj człowieka ;)

    wiesz, ale jak ludzie próbują handlować CUDZYMI dokumentami w .pdf, bez
    zgody autora itd. Rozumiem jeszcze, jeśli ktoś zrobi jakąś większą
    kompilację, wypali CD itd... Ale wysyłanie mailem dokumenty cudzego
    autorstwa (za kasę oczywiście) to już skrajne hamstwo.

  • 5. Data: 2003-07-16 20:38:15
    Od: "Dieter" <T...@w...pl>

    To cecha ludzi inteligentnych aby nie natyrac sie i zarobic.

    Z kolei osoby zyjace w erze kolei zelaznej mieliby takie same pretensje do
    Ciebie. Swiat idzie naprzod. Wazne zeby nie krasc, a jezeli ktos ma leb na
    karku i nikomu nie robi krzywdy to nie ma sprawy.

    Dieter

  • 6. Data: 2003-07-16 22:32:10
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Grendel napisał:

> [...]
    > kompilację, wypali CD itd... Ale wysyłanie mailem dokumenty cudzego
    > autorstwa (za kasę oczywiście) to już skrajne hamstwo.

    A z tym to się zgodzę.

    Flyer

  • 7. Data: 2003-07-17 05:19:08
    Od: "Kowalski" <m...@w...pl>

    Przede wszystkim program 21 to nie odbieranie płatnych emaili. Mylisz
    pojęcia.

  • 8. Data: 2003-07-17 05:39:45
    Temat: Re: Nie ma p?atnych maili
    Od: r...@r...pl

    Kowalski <m...@w...pl> wrote:
    > Przede wszystkim program 21 to nie odbieranie p?atnych emaili. Mylisz
    > poj?cia.

    Jak to nie?
    poza pierwszym darmowym, za kazdy nastepny trzeba zaplacic - to co to jest
    jak nie odbieranie platnych maili?

    pozdrawiam

    romekk

  • 9. Data: 2003-07-17 17:43:37
    Od: "Kowalski" <m...@w...pl>

    Użytkownik <r...@r...pl> napisał w wiadomości
    > Jak to nie?
    > poza pierwszym darmowym, za kazdy nastepny trzeba zaplacic - to co to jest
    > jak nie odbieranie platnych maili?

    Nie bierzesz jednak pod uwagę że to nie jest taki sobie email tylko
    konkretny materiał o okreslonej treści, który staje się Twoim produktem do
    dalszej dystrybucji.
    To nic innego jak forma handlu przez internet.
    Czy widzisz w tym coś złego. Sprzedajesz konkretny towar - produkt
    dostarczający wiedzy i informacji .
    Gdzie tu oszustwo?
    Pozdrawiam
    Kowalski J.

  • 10. Data: 2003-07-17 18:09:47
    Od: r...@r...pl

    > Gdzie tu oszustwo?

    a czy ja pisalem ze oszustwo?
    napisalem ze jest to platny mail. bo taki jest.

    pozdrawiam

    romekk