PracaGrupypl.praca.dyskusjePracownik e-mail - przemyslenia... › Pracownik e-mail - przemyslenia...
    From: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Pracownik e-mail - przemyslenia...
    Date: Tue, 15 Jul 2003 23:14:08 +0200
    Sender: f...@p...onet.pl@pa54.prochowice.sdi.tpnet.pl

    Obserwując na tej grupie częstotliwość pojawiania się zapytan typu "czy
    to prawda", lub "ile można na tym zarobić" zastanawiam sie nad - ogólnie
    zwanym - zdrowiem psychicznym pytających... Swego czasu perfidnie
    (oczywiście w ramach testu) odpowiadałem na wszystkie takie oferty i
    NIGDY, ale to NIGDY nie dostałem żadnej konkretnej oferty. Ludzie,
    którzy się interesują taką "pracą" próbują pewnie usprawiedliwiać swoją
    głupotę i wysyłają zapytania na grupę. Krązące po sieci mity o czekach,
    wypłatach czy też innych gratyfikacjach są przecież totalną ściemą.
    Równie dobrze można pracować liczac muchy na oknie, czy też wąchając
    psie odbyty...
    Aby zapobiec tym ciągłym pytaniom proponuję stworzyć ujednolicony tekst
    odpowiedzi. Umieścić go na stronie i każdemu pytającemu wysyłać TYLKO
    RAZ linka. Przecież są wśród nas tacy, którym zależy aby czas połączenia
    z internetem był jak najkrótszy. Zaoszczedzi to czasu zainteresowanym,
    jak i innym użytkownikom sieci i newsów.

    Opracujmy ten tekst...

    Marek
    (wytnij NOSPAM z adresu)