eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjePracownik Dzialu Wsparcia Technicznego / IT Support Specialist / Ref-IT170107 › Pracownik Dzialu Wsparcia Technicznego / IT Support Specialist / Ref-IT170107
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed00.sul.t-online.de!t-online.de!198.186.194.250.MISMATCH!transit3.readnews.com
    !news-out.readnews.com!news-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!postnews.
    google.com!v45g2000cwv.googlegroups.com!not-for-mail
    From: "albedo039" <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Pracownik Dzialu Wsparcia Technicznego / IT Support Specialist /
    Ref-IT170107
    Date: 17 Jan 2007 12:28:40 -0800
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 85
    Message-ID: <1...@v...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 62.121.93.157
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1169065733 836 127.0.0.1 (17 Jan 2007 20:28:53 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 17 Jan 2007 20:28:53 +0000 (UTC)
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; BrokerBar;
    .NET CLR 1.1.4322),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: v45g2000cwv.googlegroups.com; posting-host=62.121.93.157;
    posting-account=otJJyA0AAACc3HwLH_lr7p_13LkxaKdZ
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:200207
    [ ukryj nagłówki ]

    W zwiazku z dynamicznym rozwojem dzialu Outsourcingu IT w Warszawie
    firma Sp. Kapitalowa prowadzi rekrutacje kandydatow na nastepujace
    stanowisko:

    Pracownik Dzialu Wsparcia Technicznego / IT Support Specialist /
    Ref-IT170107
    Miejsce pracy: Warszawa

    Wymagania:
    - Wyksztalcenie wyzsze (informatyka,elektronia,telekomunikacja) lub
    kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowiksu,
    - Minimum 2-letnie doswiadczenie zawodowe,
    - Dobra znajomosc języka angielskiego w mowie i piśmie,
    - Doswiadczenie w administrowaniu sieci komputerowej,
    oNetwork Protocols/Standards TCP/IP protocols,SNMP

    - Help desk (oprogramowanie Microsoft),
    oBardzo dobra znajomość aplikacji Windows w tym:
    NT, Windows 2000 Server, Windows XP, Active Directory, MS Office.

    - Praktyczna znajomosc systemow operacyjnych
    (Windows,Linux,Unix,Novell)
    oOS Administration: UNIX (Sun Solaris, Linux), Microsoft Windows,
    oDatabase: MS SQL 2000
    oLotus Notes
    oScripting: Unix shell, PERL, JavaScript, Windows Scripting
    oDevelopment: Visual Basic 6.0, HTML/ASP/JSP, T-SQL

    - Administracja, zabezpieczenia, zaawansowana znajomosc zagadnien
    sieciowych doswiadczenie
    we wdrazaniu VPN i IPSEC, zawansowana konfiguracja firewalli chec
    uczenia sie i otwarty umysl na nowe technologie.

    - Komunikatywność, umiejętność pracy w grupie, odporność na
    stres, elastyczność
    (praca w systemie dziennym 5x8hr),
    - Mile widziane doświadczenie/praktyka we wsparciu technicznym.

    Dodatkowym atutem bedzie:
    -Znajomosc problematyki bezpieczenstwa teleinformatycznego w tym
    systemow antywirusowych,
    zapor ogniowych czy systemow wykrywania wlaman.

    - Znajomość elektronicznych systemów bezpieczeństwa obiektu:
    CCTV, urządzenia rejestrujące wejścia/wyjścia, alarmy etc.

    Obowiązki:
    oZapewnienie pierwszej linii wsparcia technicznego dla wszystkich
    klientów,
    łączących się z Centrum zgodnie z obowiązującymi umowami
    serwisowymi,
    oRejestrowanie/klasyfikowanie wszystkich nadchodzących zgłoszeń
    wraz z odpowiednim określeniem ich priorytetu,
    oPrzyporządkowanie nierozwiązanych przypadków do grup
    problemowych,
    oMonitorowanie systemów informatycznych.

    Kandydatom oferujemy:
    oatrakcyjne wynagrodzenie,
    opakiet szkoleniowy, zarówno w kraju jak i za granicą,
    omożliwość rozwoju w firmie świadczącej usługi outsourcingowe,
    oumowę o pracę i pakiet socjalny,

    Forma kontaktu:
    Osoby zainteresowane prosimy o przeslanie CV i Listu Motywacyjnego w
    j.angielskim/polskim.
    Oferty zawierające CV i LM z klauzulą o zgodzie na przetwarzanie
    informacji prosimy przesyłać
    w ciągu 2 dni od daty ukazania się ogłoszenia na adres:
    R...@A...EU
    z dopiskiem w temacie - IT Support Specialist / Ref-IT170107.

    Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi
    kandydatami/kandydatkami.

    Dzial Rekrutacji
    xxxxxx
    Warszawa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1