PracaGrupypl.praca.dyskusjePracodawca przedluza postepowanie sadowe › Pracodawca przedluza postepowanie sadowe
    From: i...@s...com (Lech Szczepaniak)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Pracodawca przedluza postepowanie sadowe
    Date: Fri, 17 Jan 2003 12:21:51 GMT

    Zostalem zwolniony dyscyplinarnie.
    W sadzie pracy 1-ej instancji sprawe wygralem.
    Od pozwanego pracodawcy chcialem:

    1. Sprostowania swiadectwa pracy
    2. Wyplacenia odszkodowania

    Sad 1-ej instancji wydal wyrok czesciowy tylko odnosnie pkt. 1,
    czyli nakazal pozwanemu sprostowac swiadectwo pracy;
    na moja prosbe - aby przyspieszyc postepowanie.

    Pozwany pracodawca odwolal sie i sprawa trafila do 2-ej instancji.
    Odbyla sie juz jedna rozprawa w sadzie 2-ej instancji.
    Pozwany zglosil wniosek o przesluchanie swiadkow -
    ale na okolicznosc pkt. 2 czyli odszkodowania.
    Przedluzy to postepowanie, ktore trwa juz 1.5 roku.
    Moja sytuacja finansowa jest tragiczna:
    - nadal jestem bezrobotnym bez prawa do zasilku.

    Prosze o odpowiedz na nastepujace pytania:

    1. Czy moge zlozyc pismo aby sad 2-ej instancji rozstrzygnal
    tylko w sprawie sprostowania swiadectwa ?

    2. W jakiej formie mam to zrobic:
    - pismo procesowe
    - wniosek

    3. W jaki sposob: ustnie czy na pismie