PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca za friko - ciag dalszy

  • 1. Data: 2003-07-01 12:03:59
    Temat: Praca za friko - ciag dalszy
    Od: a...@p...onet.pl

    Wlasnie dzis dostalem prace w kancelarii. Umowa na 6 miesiecy (!)
    Wynagrodzenie... konkurencyjne. Wprawdzie to inne miasto, ale przynajmniej nikt
    mi nie wciskal kitu o 3 miesiecznym bezplatnym stazu. Firma ryzykuje
    zatrudniajac mnie, no bo nie wie czy bedziemy w sumie do siebie pasowac. Ale
    sytuacja jest klarowna. Mam kase, mam motywacje do pracy, prawda?

    Tak apropos to facet z tej kancelarii (z tej z bezplatnym stazem) ma dzwonic do
    mnie jutro. Co by mu tu powiedziec...

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 2. Data: 2003-07-01 12:18:19
    Temat: Re: Praca za friko - ciag dalszy
    Od: "Michał Gancarski" <w...@e...org.pl>

> [...]
    > sytuacja jest klarowna. Mam kase, mam motywacje do pracy, prawda?
    >
    > Tak apropos to facet z tej kancelarii (z tej z bezplatnym stazem) ma

    Grzecznie podziękuj i powiedz, że przyjąłeś już satysfakcjonującą ofertę.
    Tyle! Jeśli ma to zrobić wrażenie, to zrobi, jeśli nie to i tak się nimi nie
    przejmuj.

    --
    ++ Michał Gancarski ++
    ++ w...@e...org.pl ++

  • 3. Data: 2003-07-01 23:11:07
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    a...@p...onet.pl writes:

> [...]
    > sytuacja jest klarowna. Mam kase, mam motywacje do pracy, prawda?
    >
    > Tak apropos to facet z tej kancelarii (z tej z bezplatnym stazem) ma dzwonic do

    prawde.
    ze znalazles prace za pieniadze w innej kancelarii.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net