PracaGrupypl.praca.dyskusje › DG i etat

  • 1. Data: 2003-07-01 11:54:05
    Temat: DG i etat
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Zamierzam uruchomic dzialalnosc, ale nie mam ochoty placic ZUS-u (normalka).
    Czy w tym celu musze miec caly etat, czy wystarczy kawalek? I jaka musi byc
    minimalna pensja?

    Bede wdzieczna za cyferki:))

    Pozdrawiam,
    Aga

  • 2. Data: 2003-07-01 12:07:28
    Temat: Re: DG i etat
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "aga.p" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    (normalka).
    > Czy w tym celu musze miec caly etat, czy wystarczy kawalek? I jaka musi

    ZUS i tak musisz płacić mając etat - ale oczywiście dużo mniejszy - możesz
    mieć nawet 1/16 etatu byle by pensja wynosiła co najmniej 800 brutto (czyli
    pensja minimalna)

    pozdr
    Krzysiek

  • 3. Data: 2003-07-01 12:17:13
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    możesz
    > mieć nawet 1/16 etatu byle by pensja wynosiła co najmniej 800 brutto

    Ze musze to wiem, chodzi o to zeby placic mniej i zeby zawsze na ten ZUS
    bylo:))
    Rozumiem, ze ponizej minimalnej musialabym doplacic z wlasnej kieszeni? Czy
    moze przy minimalnej za etat ma to jakis przekladnik np: 1/4 za 200 zł?

    Aga

  • 4. Data: 2003-07-01 18:07:49
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    > Rozumiem, ze ponizej minimalnej musialabym doplacic z wlasnej kieszeni?
    Czy
    > moze przy minimalnej za etat ma to jakis przekladnik np: 1/4 za 200 zł?

    zadnych przekladnikow,
    albo masz 800 zl, albo bulisz pelny ZUS z wlasnej DG.
    czy jestes na 1/4, 1/20 czy pelny etat - to bez znaczenia.

  • 5. Data: 2003-07-01 18:29:28
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    > zadnych przekladnikow,
    > albo masz 800 zl, albo bulisz pelny ZUS z wlasnej DG.
    > czy jestes na 1/4, 1/20 czy pelny etat - to bez znaczenia.

    OK, dzieki. Teraz bede sprawdzac swoja matematyke, ale poki co wychodzi mi
    na to, ze sie oplaca. Dobrze mysle?

    Pozdrowienia,
    Aga