PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca we francji do 30 stycznia

  • 1. Data: 2005-01-22 07:27:02
    Temat: Praca we francji do 30 stycznia
    Od: "Zawracki" <g...@g...pl>

    Jeżeli jest ktoś zainteresowany mam prace dla jednej osoby we francji platne
    20 euro dziennie olus wyżywienie i spanie zapewnione jeżżeli jest ktoś jest
    zainteresowany prosze o kontakt pod numerem telefonu 0649 916 424 oferta
    jest ważna do 30 stycznia 2005 roku

  • 2. Data: 2005-01-22 12:52:20
    Temat: Re: Praca we francji do 30 stycznia
    Od: "marek" <m...@b...gmina>

    Użytkownik "Zawracki" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jest
    > zainteresowany prosze o kontakt pod numerem telefonu 0649 916 424 oferta

    rozumiem, ze ta powalajaca stawka jest za siedzenie i dlubanie w nosie? bo
    nie na pisales, za co? :P

    marek

  • 3. Data: 2005-01-22 17:55:36
    Od: Mirek <m...@g...pl>

    Użytkownik Zawracki w wiadomości <cssv87$imn$1@pippin.nask.net.pl> napisał:

    > Jeżeli jest ktoś zainteresowany mam prace dla jednej osoby we francji
    > platne 20 euro dziennie

    ROTFL

  • 4. Data: 2005-01-22 20:26:11
    Temat: Odp: Praca we francji do 30 stycznia
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    co to za praca ?
    ~81 zł dziennie przez 20 dni ~ 1600 zł , no coz kupic w markecie karton
    wina i sie napic .....a na bilet do/z domu ....

    p.s.
    zglosc to na grupie pl.praca.oferowana

    rafal