PracaGrupypl.praca.dyskusje › Innowacja

  • 1. Data: 2005-09-08 20:37:33
    Temat: Re: Innowacja
    Od: "gromax" <g...@N...interia.pl>

    > Czy ktoś z Was zna może firmę Innowacja Agencja Reklamy i Promocji Jerzy
    > Szczygieł Dziwogóra?
    niestety albo i stety nie.

    >Ankieterów szukają - na dzieńdobry trzeba zrobić
    > szkolonko na własny koszt. 99 % takich suytuacji źle się kończy, ale może
    > jednak...
    jak mi ktoś proponuje kasę na dzień dobry, to mówię OK. mogę zainwestować.
    ale: - nie będę inwestował w cos, co nie przyniesie mi żadnego zysku. więc
    pierwsze pytanie - jakie będę miał profity z inwestycji?
    i zwykle rozmowa się kończy.
    tak na marginesie - kiedyś zacząłem współpracę z jednym naszych drogich
    (wtedy bardzo) operatorów komórkowych. warunek współpracy - własna DG. i
    przez pierwsze dwa miesiące firma pokrywała pełen zus. własnie po to żebym
    mógł się rozkręcić a nie po to żebym miał płacić jakieś stosunkowo groszowe
    sprawy za pseudo-szkolenia. groszowe z punktu widzenia firmy (bo co to jest
    np 300 zł) i na pewno nie groszowe dla osoby poszukujacej zarobku.
    i tak zupełnie na marginesie - niejednokrotnie się spotkałem z płaceniem
    przez firmę kasy za szkolenia, jakiś tam drobiazg (np. 200 zł brutto za
    dwutygodniowe pełne szkolenie - produktowe, technik pracowych itp) do zwrotu
    firmie w przypadku rozwiązania umowy wcześniej niż po kilku miesiącach itp.
    IMHO - jak chce si się płacić za nic ...

  • 2. Data: 2005-09-09 06:02:43
    Temat: Innowacja
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Czy ktoś z Was zna może firmę Innowacja Agencja Reklamy i Promocji Jerzy
    Szczygieł Dziwogóra? Ankieterów szukają - na dzieńdobry trzeba zrobić

  • 3. Data: 2005-09-09 06:09:51
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Waldemar "Jakec" Bulkowski napisał(a):
> [...]
    > Szczygieł Dziwogóra? Ankieterów szukają - na dzieńdobry trzeba zrobić
    > szkolonko na własny koszt. 99 % takich suytuacji źle się kończy, ale może
    Jesli firma kaze robic szkolenie pracownikowi na wlasny koszt jeszcze
    przed podjeciem rpacy to nie ma co sie w to pchac. A ankieterzy... ihmo
    to zakamuflowana akwizycja.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl