PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w soboty i niedziele › Praca w soboty i niedziele
    From: "Parasolek79" <p...@k...poczta.killznowu.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Praca w soboty i niedziele
    Date: Sun, 15 Jan 2006 08:40:13 +0100

    Witka

    Szykuje sie mi pewien problem chyba... pracuje w firmie od poniedzialku do
    piatku. Piszemy pewien projekt (wewnetrzny) z ustalona data ktora juz
    minela. Uslyszelismy od bossa ze nasz dzial bedzie zadylal w soboty i
    niedziele zeby jak najszybciej skonczyc ten projekt.

    Czy boss moze nas zmusic do takiej pracy ? To mi smierdzi niewolnictwem
    kurka. Wiemy, ze za to beda nam sie nalezec odsiadki (najblizszy wolny
    termin to pewnie listopad 2011 r. ). Czy jest tak ze szef powie ze 'nastapi
    zaklocenie ukladu pracy w firmie' i dostaniemy dozywotni nakaz charowanie 7
    dni w tygodniu ?

    Pozdrawiam

    Tadek