PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w helpdesku - pytania i wątpliwości. › Praca w helpdesku - pytania i wątpliwości.
    From: j...@g...com
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Praca w helpdesku - pytania i wątpliwości.
    Date: 12 Jul 2006 11:06:54 -0700

    Witajcie

    Obecnie pracuję w Wa-wie w niewielkiej firmie jako specjalista od
    helpdesku.
    Pracuję na tym stanowisku od trzech lat i zarabiam 2.200 PLN netto.
    Moje ukończone szkoły, doświadczenie i umiejętności są
    następujące:
    - ukończone LO z maturą (profil podstawowy),
    - studium bibliotekarskie - dyplom na 5 :)
    - 5 lat pracy w bibliotece - miałem tam bardzo dobrą szkołę
    kontaktów z ludźmi,
    - 3 lata temu zacząłem pracę jako serwisant komputerowy w nie
    istniejącej już firmie,
    - obecnie pracuję dla innej firmy w dziale IT jako spec od helpdesku,
    - jestem ekspertem w składaniu PeCe-tów, instalowaniu każdego
    rodzaju Windowsa, znam się bardzo dobrze na pakiecie Office,
    liznąłem trochę Linuxa no i znam się na sieciach komputerowych,
    - pracowałem przez rok na słuchawkach - pomagałem ludziom
    rozwiązywać ich problemy z kompami via telefon - z bardzo dobrym
    skutkiem - myślę, że pozytywnie załatwiłem około 90-95% spraw.

    Niestety jak widzicie, moje kwalifikacje jako informatyka nie są
    potwierdzone żadnym świstkiem papieru. Jestem samoukiem. Niestety
    przy obecnej płacy nie stać mnie na jakiekolwiek studia.

    Chciałbym się od Was dowiedzieć, czy:
    1. powinienem zarabiać więcej tzn. twardo zażądać podwyżki?
    2. na takim stanowisku w Wa-wie można dostać więcej kasy niż ja
    obecnie?
    3. moje kwalifikacje nie potwierdzone żadnym dyplomem wyższej uczelni
    nie dyskwalifikują mnie z rynku pracy?

    Z góry bardzo dziękuję za wszelkie odpowiedzi, rady, łajania i
    każde dorbe/złe słowo.

    Jerzoo

    --
    Please Cross Your Legs, I Have Only One Nail Left