PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w biurze turystyki › Praca w biurze turystyki
    From: "Marzena Kusaj" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Praca w biurze turystyki
    Date: Mon, 24 Feb 2003 11:58:54 +0100

    Czy ktoś pracuje może w Biurze Turystyki?
    Jeśli tak byłabym wdzięczna za wszelkie informacje dotyczące zakresu
    obowiązków pracownika w takim biurze. Przy czym nie bardzo interesuje mnie
    sprzedaż ofert.
    Organizowanie w dziedzinie turystyki zawsze było moją pasją teraz chciałabym
    zająć się tym zawodowo. Przeszkodą jest to, że nie mam wykształcenia
    turystycznego, ale mam wyższe. Mam też trzyletni staż w pracy w handlu. Czy
    z tym można startować do jakiegokolwiek biura turystycznego?

    Tak przy okazji sprawdziłam sobie min. stonę biura JUTRZENKA mieszczącej się
    w Katowicach przy pl. Andrzeja. Bardzo podoba mi się zakres ich
    działalności. Ktoś może zna to biuro?

    Pozdrawiam
    Marzena