PracaGrupypl.praca.dyskusje › JAK SZUKASZ PRACY W DOMU-NAPISZ!

  • 1. Data: 2004-12-27 22:33:45
    Temat: JAK SZUKASZ PRACY W DOMU-NAPISZ!
    Od: "Piotr Majewski" <p...@g...pl>

    Poszukuję sumiennych i uczciwych współpracowników do zarabiania w sieci
    internet, mile widziane umiejętności obsługi komputera w środowisku MS Word
    i MS Excel oraz Internet Explorer oraz obsługa poczty e-mail. Kontakt:
    p...@g...pl

  • 2. Data: 2004-12-28 13:54:07
    Temat: Re: JAK SZUKASZ PRACY W DOMU-NAPISZ!
    Od: "terrorysta" <t...@g...pl>

    Synku, jeszcze raz zobacze twoj spam na tym forum to jego kopia pojdzie do
    admina gazeta.pl i pozegnasz sie z kontem. Serio!
    t.

  • 3. Data: 2004-12-29 21:07:00
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-12-28, terrorysta <t...@g...pl> wrote:
    > Synku, jeszcze raz zobacze twoj spam na tym forum to jego kopia pojdzie do
    > admina gazeta.pl i pozegnasz sie z kontem. Serio!
    Bodajże w którymś Tytusie było "nie strasz, nie strasz, bo się zesrasz".
    Jak masz zgłosić, to zgłaszaj od razu. Lub zamilknij na wieki, że pozwolę
    sobie użyć innego cytatu z klasyki.

    Pozdrawiam
    Czesiu

    PS. Uwaga ogólna: wysyłanie na grupę postu zawierającego kilka linijek maila
    spamera to też głupi pomysł. Żeby nie rzec (excuse moi) chujowy.
    Poza zaśmieceniem grupy nie przynosi żadnych dodatkowych efektów.
    Pisałem zresztą o tym nie dalej niż 2 miesiące temu na tej grupie.
    --
    <Beowulf> here http://www.messagelabs.com/home/default.asp they say that
    spam is more than 50% of email...