PracaGrupypl.praca.dyskusje › szukam pracy

  • 1. Data: 2002-09-15 15:07:34
    Temat: szukam pracy
    Od: "teges" <t...@o...pl>

    Absolwent Wydziału Elektrycznego Politechniki Lubelskiej (kierunek
    Elektrotechnika, specjalność Inżynierskie Zastosowania Informatyki) z 2,5
    letnim doświadczeniem w firmach budowlanych branży elektrycznej na
    stanowisku inżyniera budowy i kierownika ds. umów, rozliczeń i fakturacji
    szuka pracy jako: pracownik przygotowania produkcji, kosztorysant, majster
    bądź inżynier budowy, serwisant szprzętu i oprogramowania
    Jestem z Lublina. Telefon kontaktowy 0502 094 402

  • 2. Data: 2002-09-15 17:04:23
    Temat: Re: szukam pracy
    Od: "Wojtek I." <w...@t...pl>

    pomyliles chyba grupe?!?

  • 3. Data: 2002-09-15 17:08:22
    Od: Andrzej Górny <AGorny@SPAMEROM_NIEeragsm.info>

    teges wrote:

    > Absolwent Wydziału Elektrycznego Politechniki Lubelskiej (kierunek
    > Elektrotechnika, specjalność Inżynierskie Zastosowania Informatyki) z 2,5

    [ciach]

    Szkoda, ze na studiach z zakresu informatyki nie nauczyli czytania opsiow
    grup...

    --
    Andrzej Górny
    A...@e...info, www.gsm-info.com

  • 4. Data: 2002-09-15 17:34:43
    Od: "Plissken" <p...@p...fm>

    Buehhehehehehehhehe

    Użytkownik "Andrzej Górny" <AGorny@SPAMEROM_NIEeragsm.info> napisał w
    wiadomości news:am2ep0$1fj$1@news.onet.pl...

  • 5. Data: 2002-09-15 18:30:18
    Od: "Sebol" <l...@s...pl>

    Użytkownik "Plissken" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Buehhehehehehehhehe

    a ciebie ciac posty

    --
    l...@s...pl

  • 6. Data: 2002-09-15 18:49:16
    Od: "bubu" <j...@i...pl>

    Użytkownik Andrzej Górny <AGorny@SPAMEROM_NIEeragsm.info> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:am2ep0$1fj$...@n...onet.pl...

    > [ciach]
    >
    > Szkoda, ze na studiach z zakresu informatyki nie nauczyli czytania opsiow
> [...]

    Jesteś zarozumiały bezpodstawnie jełop !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 7. Data: 2002-09-15 20:13:51
    Od: Andrzej Górny <AGorny@SPAMEROM_NIEeragsm.info>

    bubu wrote:

    > Jesteś zarozumiały bezpodstawnie jełop !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Hmm. Jesli tak, to ty jestes chamem, idiota i debilem nieznajacym netykiety.

    ps. z moejej strony EOT.

    --
    Andrzej Górny
    A...@e...info, www.gsm-info.com