PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Tesco w Angli - ide na rozmowe

  • 1. Data: 2004-11-24 11:06:01
    Temat: Praca w Tesco w Angli - ide na rozmowe
    Od: "Jakub Wojtachnio" <k...@p...onet.pl>

    Wiem ze watek byl poruszany ale dosyc niemrawo.
    Otoz zostalem zaproszony na rozmowe do Krakowa w sprawie pracy w Tesco w
    Wielkiej Brytanii. Apliowalem z ogloszenia z GW, dzis do mnie zadzwonili,
    porozmawialismy, troche po polsku nieco podukalem po anglijsku i zostalem
    zaproszony na rozmowy z managerem. I tu pytanie czy ktos z grupowiczow byl
    na rozmowie w sprawie tego ogloszenia juz? Jesli tak to interesuje mnie
    wszystko - co bylo na tych rozmowach sama rozmowa czy cos jeszcze? O co
    pytali, czy rozmowa po polsku czy angielsku, i w jakim zakresie wymagali
    tego jezyka itd..

    Mam tez pytanie na wyrost, wiem ze ktos z grupy zna kogos kto zna kogos kto
    pracowal w tesco w Anglii - chcialbym dowiedziec sie jak tam sie pracuje,
    tzn czy przestrzega sie angielskich przepisow czasu pracy, i jakie one sa te
    przepisy itd wszystko wszysko

    Jakub Wojtachnio
    k...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2004-11-24 12:54:12
    Temat: Re: Praca w Tesco w Angli - ide na rozmowe
    Od: "NIKO" <N...@Z...ONET.PL>

    Użytkownik "Jakub Wojtachnio" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:41a46a99@news.vogel.pl...
> [...]
    > tzn czy przestrzega sie angielskich przepisow czasu pracy, i jakie one sa

    Witam!
    Jak będziesz po to daj znać jakie wrażenia i jakie warunki pracy.
    Z góry dzięki.
    SEBA

  • 3. Data: 2004-11-24 13:59:09
    Od: "mangha" <R...@t...pl>

> [...]
    > Wiem ze watek byl poruszany ale dosyc niemrawo.
    > Otoz zostalem zaproszony na rozmowe do Krakowa w sprawie pracy
    Hi hi czytałeś "Lekcje pana Kuki" Radka Knappa? Powienieneś
    przeczytać pierwsze 2 rozdziały...

    --
    mangha

    If not you, who? If not now, when?
    Direct Action Solidarity --- Anger Is An Energy!
    http://www.nocompromise.org/