PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Tesco w Angli - ide na rozmowe › Praca w Tesco w Angli - ide na rozmowe
  • From: "Jakub Wojtachnio" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Praca w Tesco w Angli - ide na rozmowe
    Date: Wed, 24 Nov 2004 12:06:01 +0100

    Wiem ze watek byl poruszany ale dosyc niemrawo.
    Otoz zostalem zaproszony na rozmowe do Krakowa w sprawie pracy w Tesco w
    Wielkiej Brytanii. Apliowalem z ogloszenia z GW, dzis do mnie zadzwonili,
    porozmawialismy, troche po polsku nieco podukalem po anglijsku i zostalem
    zaproszony na rozmowy z managerem. I tu pytanie czy ktos z grupowiczow byl
    na rozmowie w sprawie tego ogloszenia juz? Jesli tak to interesuje mnie
    wszystko - co bylo na tych rozmowach sama rozmowa czy cos jeszcze? O co
    pytali, czy rozmowa po polsku czy angielsku, i w jakim zakresie wymagali
    tego jezyka itd..

    Mam tez pytanie na wyrost, wiem ze ktos z grupy zna kogos kto zna kogos kto
    pracowal w tesco w Anglii - chcialbym dowiedziec sie jak tam sie pracuje,
    tzn czy przestrzega sie angielskich przepisow czasu pracy, i jakie one sa te
    przepisy itd wszystko wszysko

    Jakub Wojtachnio
    k...@p...onet.pl