PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Polsce? › Praca w Polsce?
    From: d...@t...se
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Praca w Polsce?
    Date: 11 Nov 2002 12:58:26 +0100

    Czesc,

    Jestem ciekawy czy naprawde jest tak zle z praca w Polsce? Mieszkam od
    dziecinstwa w Szwecji, no i tesknie do Polski juz od dawna. Mam poczucie ze duzo
    polakow czuje sie tak jak ja, ze maja ochote powrotu. Tylko ze jedno co sie
    ostatnio slyszy to recesja, ekstremalna konkurencja pracownikow etc. Jak sie
    teraz zyje w Polsce? Wydaje mi sie ze ludzie w mojim wieku (mam 25 lat, jestem
    informatykiem), sa nastawieni na robiennie kariery za kazda cene. W dodatku,
    ruznice miedzy zarobkiem i cenami sa nie normalne.. np. spodnie kosztuja moze
    150 zl, a pensja wychodzi np. 2000 zl... szalone. Albo wynajecie normalnego
    mieszkania np. 1500 zl. Mam nadzieje aby powrocic do Polski juz wkrotce, a moze
    potrzekac do 2004 jak wejdzie do UE??

    / David