PracaGrupypl.praca.dyskusje › 1/2 OT - za co zabrano zasilek dla bezrobotnych w Niemczech

  • 1. Data: 2005-02-01 13:05:48
    Temat: 1/2 OT - za co zabrano zasilek dla bezrobotnych w Niemczech
    Od: "marek" <m...@b...com>

    znalazlem w gazecie notke (w gazecie a nie w onecie, choc brzmi prawie jak
    onet ;)
    Pewnej pani w Niemczech zabrano zasilek, bo odmowila pracy. Jako
    prostytutka.
    Niestety nie podano okolicznosci (czy pracowala wczesniej w tym zawodzie,
    czy urzad potraktowal ja jako przypadek nr... bo ordnung muss sein) podano
    natomiast, ze pani skierowala sprawa do sadu.

    marek

  • 2. Data: 2005-02-01 18:01:04
    Od: "AndrzejW" <w...@c...gazeta.pl>

    Użytkownik "marek" <m...@b...com> napisał w wiadomości
    .net...
> [...]
    > czy urzad potraktowal ja jako przypadek nr... bo ordnung muss sein) podano
    > natomiast, ze pani skierowala sprawa do sadu.

    Pewnie znowu dziennikarskie poszukiwanie sensacji.

    W mojej mieścinie też wybuchł kiedyś skandal, kiedy UP skierował panią do
    pracy w agencji towarzyskiej. Po wyjaśnieniu okazało się, że oferta nie
    dotyczyła pracy w najstarszym zawodzie świata, lecz pospolitej konserwacji
    powierzchni płaskich. Pracownicy UP przyjmując ofertę nie zajarzyli, że pod
    nazwą firmy kryje się agencja towarzyska. Sądzili że sprzątanie jak
    sprzątanie.

    Ale póki się nie wyjaśniło, to też dziennikarze miejscowej gazetki mieli o
    czym pisać.

    pozdr
    Andrzej

  • 3. Data: 2005-02-01 18:17:53
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 1 Feb 2005 19:01:04 +0100, "AndrzejW"
    <w...@c...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    >powierzchni płaskich. Pracownicy UP przyjmując ofertę nie zajarzyli, że pod
    >nazwą firmy kryje się agencja towarzyska. Sądzili że sprzątanie jak
    A czym sie rozni sprzatanie w agencji od sprzatania w nie-agencji?

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 4. Data: 2005-02-01 18:49:55
    Od: "AndrzejW" <w...@c...gazeta.pl>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

    > A czym sie rozni sprzatanie w agencji od sprzatania w nie-agencji?

    W tym przypadku większą uwagę zwrócono na to, gdzie ta kobieta miała
    pracować, a nie co robić.

    pozdr
    Andrzej

  • 5. Data: 2005-02-01 19:26:52
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

    > A czym sie rozni sprzatanie w agencji od sprzatania w nie-agencji?

    Zawartoscia wypelniajaca kosze na smieci.

    sz.

  • 6. Data: 2005-02-01 20:05:03
    Od: "zulu" <z...@c...interia.pl>

    "AndrzejW" <w...@c...gazeta.pl> wrote:

    > Pewnie znowu dziennikarskie poszukiwanie sensacji.

    Wygląda na to, że nie. Jak dla mnie mocno szokujące.

    http://www.news.com.au/story/0,10117,12111660-13762,
    00.html?name=otherside

    A 25-year-old woman is risking her unemployment benefits after refusing to
    be a prostitute.

    The woman, an unemployed information technology worker, was contacted by her
    local job centre telling her an employer was interested in her "profile",
    Britain's Daily Telegraph reported. She was not told who the employer was.
    The woman said she was willing to work in a bar at night and had worked in a
    cafe.

    Only when she phoned did she discover she was being recruited by a brothel.

    Prostitution has been legal in Germany for two years.

    Under Germany's welfare laws, any woman under 55 who has been out of work
    for more than a year can be forced to take an available job - including in
    the sex industry - or lose her unemployment benefit.
    The woman cannot even sue the job centre because the job centre is not
    breaking the law.

    Job centres can be sued by employers if they do not cut benefits to people
    who turn down jobs.

    Pozdr

    zulu

  • 7. Data: 2005-02-01 22:18:56
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    szomiz; <ctol2j$jau$1@atlantis.news.tpi.pl> :

    > Zawartoscia wypelniajaca kosze na smieci.

    Nie tylko - pewnie półnadzy faceci, wizyty napakowanych i pijanych
    byczków, "walka o wpływy" - chyba jedyny przypadek tejże w W-wie wyszedł
    przypadkiem - podczas napadu okradziony klient wyskoczył z okna i się
    zabił.

    Flyer