PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Hiszpani › Praca w Hiszpani
    From: "Dariusz Jop" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Praca w Hiszpani
    Date: Sat, 8 Jun 2002 07:07:21 +0200

    Witam szanownych grupowiczów.
    Chciałbym coś zrobić ze swoim życiem a przy obecnej sytuacji w kraju nie
    widzę dla sibebie przyszłości....(pewnie tak jak i wy). Postanowiłem
    wyjechać uciec z tąd ... pomyślałem sobie o Hiszpani .. słyszłem od
    znajomych że ceny są zbliżone do Polski, a zarabia się więcej, i jest praca
    .... problem polega na tym że chcę jechać w ciemno .. i znaleźć coś sobie
    tam na miejscu co o tym sądzicie ... ??
    może ktoś tam był pracował i wie coś więcej na temat warunków załatwienia
    pracy... może macie jakieś miejsca... ??
    za wszystkie sugestie byłbym wdzięczny...

    Pozdrawiam
    THX
    Jan Łukasiak