PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Dubaiu

  • 1. Data: 2005-03-22 20:31:11
    Temat: Praca w Dubaiu
    Od: "Dodi" <w...@p...onet.pl>

    Dostałem propozycję pracy w Dubaiu

    Czy ktoś pracował w tym mieście, jeśli tak to proszę o kontakt

    Chciałbym się dowiedzieć czegoś więcej o warunkach pracy, życiu i wszystkim
    co możliwe.

    Pozdrawiam Dodi

  • 2. Data: 2005-03-22 21:53:24
    Temat: Re: Praca w Dubaiu
    Od: "niusowe" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Dodi" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dostałem propozycję pracy w Dubaiu

    jak przez pośredników w IT to zapomnij o godziwych pieniądzach :)

  • 3. Data: 2005-03-23 06:12:30
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    niusowe <n...@o...pl> wrote:

    > jak przez pośredników w IT to zapomnij o godziwych pieniądzach :)

    Ponieważ?

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 4. Data: 2005-03-23 14:53:01
    Od: "niusowe" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Ponieważ?

    oferowana kwota po długich negocjacjach to nadal ułamek tego, co oferuja
    pracodawcy bezposrednio w internetowych giełdach pracy w dubaju.
    no, ale uczciwie trzeba stwierdzić, że opłacają mieszkanie + przeloty do
    kraju oraz podróże tam.

  • 5. Data: 2005-03-23 14:53:38
    Od: "niusowe" <n...@o...pl>

    > no, ale uczciwie trzeba stwierdzić, że opłacają mieszkanie + przeloty do
    > kraju oraz podróże tam.

    pośrednicy of course :)

  • 6. Data: 2005-03-24 12:21:01
    Od: "Rafal M" <W...@p...gazeta3.4pl>

> [...]
    >
    > Czy ktoś pracował w tym mieście, jeśli tak to proszę o kontakt
    >
    > Chciałbym się dowiedzieć czegoś więcej o warunkach pracy, życiu i

    A jak myslicie, da sie znalesc jakas wakacyjna oferta pracy dla studenta w
    Dubaiu?
    Wszyscy jezdza na W&T, Anglia, Irladnia moze dalo by sie zorganizowac cos
    orginalnego?

    Rafal

    Odpowiadajac na moj email
    pamietaj o usunieciu antyspamu