PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Comarchu w Krakowie

  • 1. Data: 2005-10-08 09:15:12
    Temat: Praca w Comarchu w Krakowie
    Od: "Sebek" <s...@p...onet.pl>

    Witam,

    Wątek pracy w tej firmie przewijał się już na tej grupie (sprawdzałem
    archiwum), ale pytania dotyczyły głównie stanowiska programisty. Moje
    pytanie dotyczy stanowiska Specjalisty ds. Sieci Komputerowych. Mam mieć
    rozmowę z Panem Sebastianem Kwasnym (lub też Kwaśnym - ciężko powiedzieć bo
    w mailu przesłanym do mnie nie było polskich znaków...) i chciałbym w
    związku z tym się zapytać czego mogę spodziewać się na tej rozmowie?

    Chciałbym się też dowiedzieć czegoś na temat pracy w tej firmie, jak do tej
    pory słyszałem kilka negatywnych opinii. Ciekawe jestem także jaki warunki
    finansowe mogą mi tam zaoferować. Muszę dodać, że mam zamiar twardo
    negocjować, gdyż mam już pracę, z której jestem w stanie się utrzymać i
    zmienię ją tylko w przypadku zaoferowania lepszych warunków (Czy to możliwe
    jeśli chodzi o Comarch?).

    Będę wdzięczny za wszelkie uwagi i wskazówki.
    Pozdrawiam,

    Sebastian

  • 2. Data: 2005-10-08 20:14:36
    Temat: FW: Praca w Comarchu w Krakowie
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>

    Sebastian, FYI, znalazlem wlasnie na grupach dyskusyjnych.

    Zobacz, chciales mu dac 18 tysiecy, a on nawet nie potrafi wyguglac, jak
    sie nazywasz i jeszcze twardziela zgrywa.

    Dobre, nie?
    Bierzmy lepiej tego drugiego gostka, jest moze troche gorszy, ale za to
    spokojniejszy i wystarczy mu 12 na dzien dobry.

    M.

  • 3. Data: 2005-10-09 06:57:00
    Temat: Re: Praca w Comarchu w Krakowie
    Od: "F.M.T" <f...@b...bla>

    :-))

    FMT

  • 4. Data: 2005-10-10 17:43:56
    Od: Sebastian <t...@c...com>

    > rozmowę z Panem Sebastianem Kwasnym (lub też Kwa?nym - ciężko powiedzieć bo
    > w mailu przesłanym do mnie nie było polskich znaków...) i chciałbym w
    > zwi?zku z tym się zapytać czego mogę spodziewać się na tej rozmowie?

    Na poczatek dostaniesz zwitek kabli, trzeba bedzie zawiazac pare wezlow
    marynarskich. Nie trzeba sie bac ... na poczatek moze wezel bramszotowy,
    ew. łącznikowy

    > Chciałbym się też dowiedzieć czego? na temat pracy w tej firmie, jak do tej
    > pory słyszałem kilka negatywnych opinii. Ciekawe jestem także jaki warunki

    Mrzonki, zapewne wyczytane w NIE ?

    > finansowe mog? mi tam zaoferować. Muszę dodać, że mam zamiar twardo
    > negocjować, gdyż mam już pracę, z której jestem w stanie się utrzymać i
    > zmienię j? tylko w przypadku zaoferowania lepszych warunków (Czy to możliwe
    > je?li chodzi o Comarch?).

    Niemozliwe, z tej pracy nie da sie utrzymac. Jedyne co daje nadzieje na
    utrzymanie to praca programisty.

    ;-)