PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zasilek dla bezrobotnych

  • 1. Data: 2003-06-28 17:23:43
    Temat: Zasilek dla bezrobotnych
    Od: "Negatyw" <n...@N...o2.pl>

    Witam
    Od miesiaca jestem na bezrobociu.
    1 lipca, podejme prace. Firma podpisze ze mna umowe na czas okreslony (3
    miesiace). Jesli sie spawdze - podpisza umowe na czas nieokreslony. Jesli
    nie - podziekuja mi. Jak to w handlu (idiotyczne targety).
    Czy po tych 3 miesiacach, w razie problemow ze znalezieniem pracy - bedzie
    mi przyslugiwal zasilek?

    Pozdro
    Negatyw

  • 2. Data: 2003-06-28 20:21:18
    Temat: Re: Zasilek dla bezrobotnych
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

> [...]
    > nie - podziekuja mi. Jak to w handlu (idiotyczne targety).
    > Czy po tych 3 miesiacach, w razie problemow ze znalezieniem pracy - bedzie

    jesli teraz pobierasz zasilek, umowa nie zostanie przedluzona i
    zarejestrujesz sie w ciagu 7 dni od daty konca pracy, to bedziesz mial
    dopelnienie poprzednego zasilku do okresu okreslonego w ustwie

    Jean

  • 3. Data: 2003-06-29 08:40:55
    Od: "Negatyw" <n...@N...o2.pl>

    Użytkownik "Jean" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > jesli teraz pobierasz zasilek, umowa nie zostanie przedluzona i
    > zarejestrujesz sie w ciagu 7 dni od daty konca pracy, to bedziesz mial
    > dopelnienie poprzednego zasilku do okresu okreslonego w ustwie

    Rozumiem... Czyli wysylajac im umowe na czas okreslony w nowym miejscu
    pracy - zasilek stop. Wykorzystalem dopiero 1 miesiac zasilku (z 6
    mozliwych). W razie nie przedluzenia umowy - info do Urzedu i mam zasilek
    przez pozostale 5 miesiecy, tak?

    Pozdro
    Negatyw

  • 4. Data: 2003-06-29 13:42:47
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

> [...]
    > pracy - zasilek stop. Wykorzystalem dopiero 1 miesiac zasilku (z 6
    > mozliwych). W razie nie przedluzenia umowy - info do Urzedu i mam zasilek

    musisz isc i sie ponownie zarejestrowac, samo zgloszenie konca pracy nic nie
    znaczy dla osob bezrobotnych
    tylko dla emerytalnych, koniec pracy = wznowienie zasilku/swiadczenia

    Jean

  • 5. Data: 2003-06-29 19:13:35
    Od: "Negatyw" <n...@N...o2.pl>

    > musisz isc i sie ponownie zarejestrowac, samo zgloszenie konca pracy nic
    nie
    > znaczy dla osob bezrobotnych

    Aha. Czyli stanie w kolejce od 6 rano - powtorka z "rozrywki".
    Wielkie dzieki za info :)

    Pozdro
    Negatyw