PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Reklama Leci na Leb na szyje.

  • 1. Data: 2002-01-03 10:36:05
    Temat: Re: Reklama Leci na Leb na szyje.
    Od: krislob <k...@w...pl>

    On Thu, 3 Jan 2002 00:44:33 -0800, "Vas" <v...@a...raz> wrote:

    >Patrzac na grupe praca szukana odnosze wrazenie ze branza reklamowa chyba
    >sie juz niepodniesie niewydaje wam sie ?
    Ja sie trzymam, i w ogole nie zauwazylem zadnego na leb na szyje ;-)

    krzych

  • 2. Data: 2002-01-03 12:17:50
    Od: krislob <k...@w...pl>

    Powiem nawet wiecej. Dalem dzisiaj ogloszenie na owa grupe, ze
    poszukuje pracy jako copywriter (bo poszukuje) i po 10 minutach
    dostalem odpowiedz. Nie jest tak zle. Glownie roi sie od grafikow i
    webmasterow, ale tak bylo jest i bedzie :)

    krzysiek