PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca nie wychodząc z domu

  • 1. Data: 2005-11-08 11:21:33
    Temat: Praca nie wychodząc z domu
    Od: "Mariusz" <m...@o...pl>

    Witam mam do zaoferowania dla Was prace w domu. Wystarczy posiadać komputer
    i internet. Jeśli chcesz więcej informacji prosze pisać na:
    s...@o...pl

  • 2. Data: 2005-11-08 12:08:43
    Temat: Re: Praca nie wychodząc z domu
    Od: "Piotr Żebrowski" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam mam do zaoferowania dla Was prace w domu. Wystarczy posiadać
    > komputer i internet. Jeśli chcesz więcej informacji prosze pisać na:
    > s...@o...pl

    a ten internet posiadac trzeba koniecznie? bo to chyba drogie jest manie
    takiego internetu? a moze wystarczy tylko dostep do niego?

    niemniej naiwnych nie sieją

  • 3. Data: 2005-11-08 13:10:04
    Od: Fiszer <f...@i...pl>

    Piotr Żebrowski napisał(a):
> [...]
    >

    > a ten internet posiadac trzeba koniecznie? bo to chyba drogie jest manie
    > takiego internetu? a moze wystarczy tylko dostep do niego?

    kolejne wielkie NIC