PracaGrupypl.praca.dyskusje › KONKURS NA ZAPROJEKTOWANIE PLAKATU

  • 1. Data: 2005-11-08 06:55:08
    Temat: KONKURS NA ZAPROJEKTOWANIE PLAKATU
    Od: "Fundacja" <e...@o...pl>

    Mamy do rozwiązania następujący problem. Jesteśmy organizacją pozarządową,
    która z trudem własnym sumptem pozyskuje środki na działania prospołeczne.

    Wkrótce rozpoczynamy ogólnopolską kampanię pod hasłem "Terrorowi mówię - NIE!"
    Bardzo zależy nam na rozpropagowaniu tej akcji za pomocą "chwytnego" plakatu
    przygotowanego w rozdzielczości 2400dpi.
    Przy obecnej "mizerii" naszego budżetu brak nam jednak środków na zapłacenie
    autorowi za dobry projekt.

    Możemy zaoferować jedynie promowanie autora plakatu, który zdecydujemy się
    wykorzystać, jako obiecującego artysty w mediach, które będą z nami
    współpracować oraz na samym plakacie (możliwość zamieszczenia podpisu).
    Czy ktoś mógłby podzielić się z nami swoimi refleksjami/wskazówkami, które
    pozwoliłyby nam dotrzeć do osoby czy też osób, które mogłyby być zainteresowane
    jakościowym wykonaniem takiej pracy praktycznie bez pieniędzy?

    Za rozsądne podpowiedzi z góry dziękujemy.

  • 2. Data: 2005-11-08 08:49:09
    Temat: Re: KONKURS NA ZAPROJEKTOWANIE PLAKATU
    Od: WL <n...@m...com>

    Fundacja wrote:
> [...]
    > współpracować oraz na samym plakacie (możliwość zamieszczenia podpisu).

    > Za rozsądne podpowiedzi z góry dziękujemy.

    Rozsadna podpowiedz:
    Mozliwosci umieszczenia _wlasnego_ podpisu na _wlasnym_ dziele nie
    nazywac korzyscia, w dodatku laskawie udzielona przez Was.

    WL

  • 3. Data: 2005-11-08 08:57:40
    Od: "Renata" <r...@w...pl>

> [...]
    zainteresowane
    > jakościowym wykonaniem takiej pracy praktycznie bez pieniędzy?
    >
    > Za rozsądne podpowiedzi z góry dziękujemy.

    Może spróbować na jakiś uczelniach artystycznych ASP itp.

  • 4. Data: 2005-11-08 15:37:29
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    WL w news:dkpolu$2dh$1@news.onet.pl napisał(a):

    > Rozsadna podpowiedz:
    > Mozliwosci umieszczenia _wlasnego_ podpisu na _wlasnym_
    > dziele nie nazywac korzyscia, w dodatku laskawie udzielona
    > przez Was.

    Heh... dokładnie o tym samym pomyślałem :-)

    pozdrawiam
    Greg

  • 5. Data: 2005-11-08 15:52:21
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Fundacja napisał(a):

> [...]
    > przygotowanego w rozdzielczości 2400dpi.

    > Przy obecnej "mizerii" naszego budżetu brak nam jednak środków na zapłacenie

    Czyli co? Cała akcja dla ideii? Para w gwizdek?

    j.

  • 6. Data: 2005-11-08 17:12:50
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    >Czy ktoś mógłby podzielić się z nami swoimi refleksjami/wskazówkami, które
    >pozwoliłyby nam dotrzeć do osoby czy też osób, które mogłyby być zainteresowane
    >jakościowym wykonaniem takiej pracy praktycznie bez pieniędzy?

    www.artserwis.pl

    CanoE
    aphoto.uni.cc