PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie zrobic dobry kurs na CRA?

  • 1. Data: 2005-11-08 09:18:24
    Temat: Re: Gdzie zrobic dobry kurs na CRA?
    Od: Qlfon <r...@X...pl>

    Czesc!
    Aga napisał(a):

    > Mam podobne objawy ;-)
    > Znajomy po kursie warszawskim znalazl prace jako CRA po 6 miesiacach.
    > Ale 'lakomym kaskiem' to on nie byl, sam szukal mozliwosci.
    > Pozdrawiam
    > A.

    Nie chodzi o to by sie o mnie agencje zabijaly, ale o to by nikt mi nie
    powiedzial: "Panie po takim szkoleniu w XYZ to pan jest d*** nie CRA!"
    Przymierzasz sie do takiego kursu? Wypytalem troche u siebie w firmie
    wdziale badan. podobno CRDE i par excelence sa niezle. masz jakies info
    w tym temacie?
    --
    Qlfon,
    z adresu wywal oba X...

  • 2. Data: 2005-11-08 21:20:47
    Temat: Gdzie zrobic dobry kurs na CRA?
    Od: Qlfon <r...@X...pl>

    Witam!
    Siedze w branzy farmaceutycznej od kilku lat i chyba dojrzalem do
    kolejnego kroku. Chcialbym sie troche przekwalifikowac i zostac tzw.
    monitorem. Macie moze jeakies doswiadczenia, informacje gdzie (tzn. w
    jakiej firmie) mozna zrobic najlepszy pod wzgledem merytorycznym i
    praktycznym (tzn. po ktorym jest sie "lakomym kaskiem") kurs na CRA?
    Ogloszen na te stanowiska jest ostatnio sporo a ja juz chyba mam dosc
    bycia REPem:(

    --
    Qlfon,
    z adresu wywal oba X...

  • 3. Data: 2005-11-09 08:21:37
    Od: WL <n...@m...com>

    Qlfon wrote:
> [...]
    > praktycznym (tzn. po ktorym jest sie "lakomym kaskiem") kurs na CRA?
    > Ogloszen na te stanowiska jest ostatnio sporo a ja juz chyba mam dosc

    Nie mam pod reka, ale mam wrazenie, ze w ostatniej Gazecie Praca
    (dodatku do wybiorczej) byla reklama takich szkolen.

    WL

  • 4. Data: 2005-11-09 13:15:33
    Od: Qlfon <r...@X...pl>

    Czesc!