PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca nauczyciela (kurs pedagogiczny)

  • 11. Data: 2003-02-03 13:42:17
    Temat: Re: Praca nauczyciela (kurs pedagogiczny)
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    > dochodzi wiele dodatkow. np W-F-isci moga dostawac jeszcze cos za
    > "kierownika hali sportowej", za SKSy, zawody itp. itd.

    Na dodatkach WF to się nie znam, ale jeszcze w ub. r . polonista dostawał 20
    zł dodatku (zdaje się brutto) za sprawdzanie zeszytów, ale w tym roku go
    zabrali.

  • 12. Data: 2003-02-03 21:59:32
    Od: "Agnieszka" <a...@N...o2.pl>

    > Ja pracowałem w szkole i powiem ci jedno 1h. pracy z bachorami > niż 8h
    > normalnej pracy w banku. Więc na pracę nauczyciela trzeba spojrzeć
    inaczej.

    Oczywiscie nauczyciel nie siedzi 10 godzin przed kompem, nie ma doczynienia
    z gotowka. Owszem praca z bachorami jest ciezka, ale zapewniam Cie ze gorzej
    sie pracuje z pijana, smierdzaca klientela... I nauczyciel ma ta przerwe co
    45 minut, swieta, ferie, wakacje wolne...

    Agnieszka

  • 13. Data: 2003-02-04 13:31:40
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    Owszem praca z bachorami jest ciezka, ale zapewniam Cie ze gorzej
    > sie pracuje z pijana, smierdzaca klientela... I nauczyciel ma ta przerwe
    co
    > 45 minut, swieta, ferie, wakacje wolne...

    W jakiej szkole pracowałaś, że wyciągasz takie wnioski?
    Wydaje mi się, że od każdej roboty inaczej plecy bolą, ale jeżeli
    spróbowałaś jednego i drugiego to OK. Aha z tymi wakacjami to też nie tak do
    końca, bo w pewnej części jest na nich co robić, choćby sierpniowe poprawki
    matur, ale nie chce mi się rozpisywać. Trochę upierdliwe jest to, że w dni
    robocze nie możesz wziąć urlopu bo go nie masz (inni mają 26 dni roboczych),
    a czasami człowiek musi w jakimś celu wziąć.