PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca na zlecenia

  • 1. Data: 2006-11-22 23:24:17
    Temat: Praca na zlecenia
    Od: "Netx" <u...@g...pl>

    Jestem rencistą i chciałbym uzyskiwać dodatkowe dochody na zasadzie zleceń.
    W związku z tym mam pytanie czy są jakieś ograniczenia dla pracy na tej
    zasadzie. Kiedyś pamiętam że chyba można było mieć maksymalnie 3 zlecenia od
    danej firmy - a potem musieli zrobić etat. Ale nie wiem czy to nadal
    obowiązuje i czy ten limit się kasuje po roku (tzn. wtedy np. musiałbym
    przyjmować max. 3 zlecenia od jednej firmy w roku)?

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2006-11-23 18:21:07
    Temat: Re: Praca na zlecenia
    Od: "Qbek" <q...@w...pl>

    Nie obowiązuje.

  • 3. Data: 2006-11-23 18:23:01
    Od: "Qbek" <q...@w...pl>

    Nie obowiazuje. jedynie umowa zlecenia, nie powinna mieć cech umowy o
    pracę (ochrona praw pracownika).

  • 4. Data: 2006-11-26 21:12:42
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 23 Nov 2006 00:24:17 +0100, Netx napisał(a):

    > Jestem rencistą i chciałbym uzyskiwać dodatkowe dochody na zasadzie zleceń.

    Zapytaj w ZUS ile max możesz dorobić, aby nie zawiesili ci renty.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    [google = maszyna, człowiek = inteligentna istota
    pisz uwaznie !! nie połykaj liter !!]